Mun riipputissit on ......tosi seksit!

Alkuperäinen kirjoittaja YkkösMartta:
On mun mies ihan oikeesti aika ihana vaikei sitä joka päivä huomaa (eikä edes joka toinen päivä). :D

Ja minä olen seksikäs! :laugh:

No mitä se nyt taas sano?
"On sun jalkoväli aika väljä ja huulet roikkuu, mutta on se ihana pimpsukka koska se kertoo meidän yhteisestä tarinasta!" ??? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ole tyytyväinen:
oma mieheni sanoi, että jos on hänellä vähän iän myötä tullut erektiovaikeuksia, niin ei ne munkaan tissit oikeen hääppöset enää oo... kamalasti teki mieli paneskella sen jälkeen!

Et kuitenkaan tirvaissut miestä turpiin? (Jos pystyit olemaan tekemättä sitä, niin hyvä! Väkivalta on aina huono ratkaisu...)

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
oma mieheni sanoi, että jos on hänellä vähän iän myötä tullut erektiovaikeuksia, niin ei ne munkaan tissit oikeen hääppöset enää oo... kamalasti teki mieli paneskella sen jälkeen!

Et kuitenkaan tirvaissut miestä turpiin? (Jos pystyit olemaan tekemättä sitä, niin hyvä! Väkivalta on aina huono ratkaisu...)

Joskus väkivalta on hyvä ratkaisu...

Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:

Joskus väkivalta on hyvä ratkaisu...

Ei hyvä, mutta se toimia ratkaisu! :kieh:

Yhteistyössä