Kerroin tässä pari päivää sitten. Mun äitipuoli (joka jo jätkän syntyessä sanoi että "hyvä, nyt teillä on sitten molemmat ja perhe koossa" ) sanoi ensimmäiseksi olevansa järkyttynyt (ihan suoraan päin naamaa) ja sen jälkeen että "Maija, tajuatko sä että se on yhteensä kolme lasta??? ikään kuin mä olisin sen lisäksi että olen raskaana myöskin tyhmä tai kyvytön tekemään yksinkertaista laskutoimitusta. Ja lopuksi vielä, että kai nämä nyt sitten on tässä, vai montako lastaa te oikein olette suunnitelleet??
Ja mun mummu: "Kyllä sun kannattas edes harkita jos antaisit nyt tämän viimeisen sitten Niinalle (mun serkku, lapseton, ikää päälle kolmekymmentä ) kun sille ei vielä ole niitä lapsia siunaantunut."
Ei onnitteluja, ei mitään. Onneksi äiti ja isä otti asian hyvin, vaikka koiranpennun kohdalla äiti alkoi pidellä päätään ja otti särkylääkettä... :xmas:
Ja mun mummu: "Kyllä sun kannattas edes harkita jos antaisit nyt tämän viimeisen sitten Niinalle (mun serkku, lapseton, ikää päälle kolmekymmentä ) kun sille ei vielä ole niitä lapsia siunaantunut."
Ei onnitteluja, ei mitään. Onneksi äiti ja isä otti asian hyvin, vaikka koiranpennun kohdalla äiti alkoi pidellä päätään ja otti särkylääkettä... :xmas: