Mun synttärit

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
On ensi lauantaina täytän 28v ja niiden kunniaksi menen kaverin kaa Ikeaan!! ja siinä kaikki "juhlimiset" kun ei huvita niin ei huvita ja pitäis olla tosi hyvää seuraa jos mut johku muualle sais.

Vähänkö tylsää mun elämä :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
On ensi lauantaina täytän 28v ja niiden kunniaksi menen kaverin kaa Ikeaan!! ja siinä kaikki "juhlimiset" kun ei huvita niin ei huvita ja pitäis olla tosi hyvää seuraa jos mut johku muualle sais.

Vähänkö tylsää mun elämä :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä oon vähän kade.. en oo koskaan käynyt ikeassa. mun mielestä siis loistava tapa viettää syntymäpäivä :D

No joo on kait. menen kaverin kaa ilman lapsia, johan sekin on jotain :D :whistle:

aina paranee. ei niiden synttäreiden nyt niin kamalia kekkereitä tarvii olla. parasta on jos niitä saa viettää ystävien ja läheisten kanssa tai sitten nauttia juuri siitä omasta rauhasta pyöriä ostoksilla. aika luksusta.

No, mulle tulee seuraavaks tasan 40v täyteen ja mun on turha edes yrittää juhlia kun ei sitä yksi noo kauheen kivaa juhlia eikä mulla oel ketään jonka kanssa juhlia (lapsia lukuunottamatta)

mä oon vähän kade.. en oo koskaan käynyt ikeassa. mun mielestä siis loistava tapa viettää syntymäpäivä :D

Voisin peesata :D Vitsit mä oon aina halunnut käydä ikeassa, mutku se lähin sijaitsee just niinku 300 km päässä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voisin peesata :D Vitsit mä oon aina halunnut käydä ikeassa, mutku se lähin sijaitsee just niinku 300 km päässä..

mä veikkaan et meiltä on yhtä paljon matkaa.. pitääpä tarkastaa oikein.

Minäpä täytän kohta 30v ja ihan kakkukahvit aion järjestää omalle perheelle. Ei kiinnosta juhliminen enää kun kaverit jo vuoden suunnitelleet omia 30v juhlia. Pitävät perinteisiä ryyppy juhlia ja olis siis monet tulossa. En kyllä aio todellakaan osallistua kaikkiin, tulee kalliiksi!!!

Yhteistyössä