Mun tarvis oppia riitelemään rakentavasti..

Valon kantaja

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 690
0
36
Miehen mukaan meidän suhteessa on yksi suuri ongelma ja se on mun suuttumisen taito. Mä en suutu helposti kylläkään mut sitten jos suutun niin se on mököttämistä. Ja mies inhoaa sitä.. :snotty:

Mutta mutta, mä en oo koskaan ollu kauheen hyvä puhumaan ittestäni tai tunteistani, jos on riita tilanne niin mua yleensä alkaa itkettään heti ja eihän sillon voi samaan aikaan puhua! |O

Se taas juontaa juurensa siittä, et muksuna kun itki niin tietty kysyttiin mikä on, en saanu sanottua niin luultiin mun jo mököttävän ja siittä sitten suututtiiin.. :/ ..

Tätäpä on kiva lähtee harjotteleen..

tähän pinoon minä kans.

mä oon kans sellanen mököttäjä, joka varmaan johtuu siitä että mä pelkään sitä tilannetta jossa molemmat huutais toisilleen. vaikka onhan se nyt muutamana kertana nähty että meidän suhde toimis paljon paremmin jos me joskus ees huudettais.

entisen kaa ei mitään ongelmaa tapella ja meillä oli hienot säännöt tappelussa jotka toimi. paras oli ku tappelun keskeltä huudettiin aina välillä "sääntö numero kolme!" tai ihan pahimmissa "sääntö numero viis!"

saiskohan tuon uuden oppimaan ne säännöt

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tähän pinoon minä kans.

mä oon kans sellanen mököttäjä, joka varmaan johtuu siitä että mä pelkään sitä tilannetta jossa molemmat huutais toisilleen. vaikka onhan se nyt muutamana kertana nähty että meidän suhde toimis paljon paremmin jos me joskus ees huudettais.

entisen kaa ei mitään ongelmaa tapella ja meillä oli hienot säännöt tappelussa jotka toimi. paras oli ku tappelun keskeltä huudettiin aina välillä "sääntö numero kolme!" tai ihan pahimmissa "sääntö numero viis!"

Huvittavan kuulosta :)
Mitä sääntöjä tähän sitten sisältyi?

tähän pinoon minä kans.

Meil on kans kerran ollu semmonen riita missä huudettiin molemmat ja todellakin se puhdisti ilmaa ja muutenkin kun asia oli sovittu niin oli tosi hyvä olla. Mut en mä vaan oikeen osaa ja tuskin tulee uutta samanlaista syyttä suuttua niin pirusti.

Paas koittaen, uus voi olla hyvinkin nopee oppimaan. :)

tähän pinoon minä kans.

Toi sun ja sun exäs tyyli kuulostaa todella hyvältä, mut etteks te alkanu nauraa kun huutelitte väliin vaikka "sääntö mumero viis!"? :D Ja mitä ne säännöt sitte piti sisällään?

jotenki näin se oli

1. ei saa aloittaa lausetta "sä et koskaan.."tai
2."sä aina..."
3.ei saa vastata "en mä tiiä.." (paitsi jos ei ihan oikeesti tiedä )
4.vanhoja juttuja ei saa ottaa uuteen riitaan
5. myös time-outtina tunnettu. pitää olla 5 min. hiljaa ja sitte sanoa jotain kivaa toisilleen. ei saa olla sama ku viimeks.

jompi kumpi saatto huutaa "saatanan pyöräilijä!" joka oli mun paha heitto kesken erään riidan ku alettiin toisiamme haukkumaan :D se oli mukana joka pikku riidassa sen jälkeen :D

jotenki näin se oli

2."sä aina..."
5. myös time-outtina tunnettu. pitää olla 5 min. hiljaa ja sitte sanoa jotain kivaa toisilleen. ei saa olla sama ku viimeks.[/quo

tarvii kokeilla näitä ens kerralla...

jotenki näin se oli

2."sä aina..."
5. myös time-outtina tunnettu. pitää olla 5 min. hiljaa ja sitte sanoa jotain kivaa toisilleen. ei saa olla sama ku viimeks.

Kiitos ideasta!

Noita täytyykin alkaa kehitellä, jos vaikka mies ne hyväksyisi. On ollut viimeaikoina riitelemisen taidossa hiomisen varaa. :ashamed:

Ehkä parempi etten kuitenkaan kerro hälle mistä näistä(kin) kuulin. :whistle:

mun pitäs oppii hillitsemään kieleni... saatan sanoo jotain tosi hmm typerää ja ehkä en niin mieti mitä sanon kun vasta jälkeenpäin.. no ei sen puolee ukko on ihan samanlainen ja pahempi! Marttyyri-asenne on myös kova sana ukolla:D

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mun pitäs oppii hillitsemään kieleni... saatan sanoo jotain tosi hmm typerää ja ehkä en niin mieti mitä sanon kun vasta jälkeenpäin.. no ei sen puolee ukko on ihan samanlainen ja pahempi! Marttyyri-asenne on myös kova sana ukolla:D

No sitä kans vähän löytyy. Tai en mä hauku mut muuten kyllä saatan sanoa pahasti, tiuskia ja äyskiä..Mut toi ei kyl suutu siitä ja mies on kyl itekki aika heikko lahjanen suuttuja, melki lähtee pihalle ennen kun tappelee ja sit se tekee sitä, et joojoo hänen vikä, eli martyrisoi kans.. Sekin on ärsyttävää.

Yhteistyössä