Mun tekee koko ajan mieli!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onnekas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Onnekas"

Vieras
Ongelma se on tämäkin :D
Olemme olleet yli 9v. yhdessä ja meillä on lapsia. Mieheni ja minä ollaan niin hyviä yhdessä punkassa (varsinkin mieheni...) että mikään määrä seksiä ei mulle riittäisi.
Se vaan on niin hyvää, että haluaisin joka ilta ja mielellään vielä lasten päiväuniaikaankin silloin kun mies on kotona.
Rakastan antaa hälle suuseksiä ja hän mulle ja muutenkin seksi on tajunnanräjäyttävää. Ongelma on siinä, että mieheni tekee raskasta fyysistä työtä ja ei joka ilta välttämättä jaksaisi. Itse olen kiihottunut lähes koko ajan kun vaan ajattelenkin häntä. Sitten turhaudun kun mies ei jaksa. Seksiä on kuitenkin usein.
miten mä hillitsen himoni? Sen ajan kun teen jotain järkevää, kuten siivoan, seksi ei ole mielessä, mutta muuten kyllä vähän väliä. Meillä on aika siistiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25913371:
Mää just illalla mietin mistä sais nappuloita jotka lopettais halut - vaikka kokonaan ko ei niitä kerran ukollakaan ole... ...tai sit mä oon vaa vastenmielinen10v jälkeen.

Voi ei :( Tuo olisi ihan kauheata. Se on hirveetä kun alkaa oma itsetunto rapistua jos aina vaan torjutaan.

Yhteistyössä