mun tekis mieli huutaa niin lujaa et ääni lähtis!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua säälittää miehesi. Sinulla on mieletttömät vaatimukset muiden suhteen, kaikki huonosti, mutta itse lähinnä huvittelet ja palstailet ja tapailet kavereita. Miehesi käy töissä ja rakentaa.

Joku kysyi, onko menokavereita ja heti valitit, ja sitä ennen olit valittanut kun joku tuppaantuu seuraan ja odottelit kaveria teille kuten aina, ja lapsesi on lähes joka yö jossain hoidossa, isällään tai mummolla koko kesän mökillä.

silti valitat koko ajan kaikesta, ja odotat muilta palveluksia. itse et tee mitään.

Eikä tarvii olla hiljaa, senkun kiljuu jos siltä tuntuu, kyllä ääntä maailmaan mahtuu ja tekstiä plussan sivuille :whistle: ;)
Mä karjaisin tänään just nimenomaan itsekkyydestä tuolle ukolle, tiedä sitten auttoiko se taaskaan mitään, mutta sainpahan ainakin ilmaistua kantani :D
Että :hug: täältä sinne =)

Mikäs nyt on? Muista, että miehesi on väsynyt työssäkäynnin ja rakentamisen yhdistämiseen. Oletko muistanut tukea häntä?

Jos saat lapsiasi kohtuu usein hoitoon, ei sinulla pitäisi olla mitään valittamista! On niitä ihmisiä ja isompiakin rakentajaperheitä paljon tiukemmilla uin sinä ja te.

Sinniä ja positiivisuutta hyvä nainen! Oletko muuten koskaan kokeillut positiivisen palautteen antamista miehellesi!??

Ja kyllä, miehet ovat monesti tosi rasittavia, mutta harvempi meistä määkii miehestään kuukaudesta toiseen täällä palstalla. Kertoo mun mielestäni aika paljon ihmisestä!!

annan miehelleni todella usein positiivista palautetta. kehun häntä ja kerron kuinka ylpeä olen hänestä ja ymmärrän todella hänen väsymyksensä. mutta mun mielestä mieskin vois mua huomioida,tarkoitan sitä,että se vähäinen aika mikä voitais viettää yhdessä,hän viettää sen kavereiden kanssa tai missä milloinkin.
mutta mä olen hänen kanssaan asian jo sopinut,oli eilen piiiiiitkä ja hedelmällinen keskustelu :) ja vaikka mä täällä siitä valitankin,niin silti rakastan sitä enemmän kun mitään muuta. mä vaan haluan mieluummin tänne purkaa ketutukseni ettei tuu turhaan miehelle urputettua..
kiitos teille jotka ymmärrätte :)

Yhteistyössä