Mun tekis mieli olla tänään koko päivän puhumatta tolle yhdelle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vsp

Vieras
Mä en tiiä mitä tuon miehen päässä taas liikkuu. Muuten on normaalisti kultainen mies ja maailman paras isä, mutta tää viikonloppu on ollut jotain ihan käsittämätöntä. Meidän poika tuli torstaina kipeeks (flunssa) ja tunnetusti nukkuu erittäin huonosti aina kipeenä. No to-pe yönä mä nukuin yhteensä maks 6h pätkissä, ja perjantaina mies ilmoitti jäävänsä ylitöihin. Ei siinä mitään, eihän se sille mitään voi. Mutta seiskan aikaan tuli puhelu "moi, mä pääsin nyt, mut onks ok jos meen Mikon kanssa kaljalle? Tuun varmaan aika myöhään jos meen, mut sano suoraan mitä mieltä oot." No, sovittiin että menee mielummin lauantaina, että mä haluisin mennä ajoissa nukkumaan. Olin myös aiemmin viikolla kysynyt jos voitais harrastaa perjantaina seksiä, ja kun tästä muistutin niin mies tuli ilomielin kotiin.

No, ilta menikin sitten niin, että kun olin saanut lapsen nukahtamaan ja tulin takas alakertaan, mies pyysi voisink hieroa hänen hartioitaan. Minä hieroin, ja mies lupasi hieroa mua takas kun mennään makkariin. Neuloin seuraavaksi hetken katsoen töllöä, kunnes yht' äkkiä huomasin että mies kuorsaa vieressä. Mä sitten herätin hänet ja mentiin yhdessä NUKKUMAAN sänkyyn, seksi ja hieronta jäi välistä.

Seuraavana aamuna oltiin sovittu että mies herää lapsen kanssa aamulla jotta mä saan univelkaa pois. Klo. 5.30 havahduin siihen että mies tuo meidän 1,5v pojan meidän sänkyyn, ja alkaa itse nukkumaan. MÄ jäin sitten painimaan ja koittamaan saamaan poikaa uudestaan uneen. Kun tunnin päästä huomautin asiasta miehelle, niin tämä sanoi "no jos sä heräät tänään nii voin herää huomenna" ja jatkoi kuorsaamista. Mua kävi ketuttamaan kun hän vaan itsekseen sopii tuollaista odottamatta edes vastausta. Lopputulos: potkaisin miehen ja pojan pois sängystä ja jäin itse vihaisena nukkumaan.

Kun heräsin, mies oli tosi pahoillaan, ja lupas että kun poika menee nukkumaan, niin harrastetaan sit sitä seksiä ja saan hierontaakin. No, poika meni unille, ja mies sanoi käyvänsä tupakalla, että mä voin mennä makkariin oottamaan. Mä odottelin puol tuntia, kunnes mies huikkaa ulko-ovelta "naapurilla on uus ruohonleikkuri, meen kattomaan sitä!" Tässä vaiheessa mulla nousi jo savu korvista, ja aattelin että nukun sit itekin päikkärit. Kerkesin makoilemaan puolisen tuntia, niin mies tulee sisään, käy nopsaa panemassa mua 15min ja pukee kiireen vilkkaa vaatteet päälle, ja juoksee ulos räpläämään lisää sitä ruohonleikkuria. :O

Eipä siinä, seuraavaan pariin tuntiin en nähnyt miehestä vilaustakaan, ja illalla lähti kaverinsa kanssa sinne kaljalle. Oltiin sovittu että aamulla voi nukkua pitkään, mutta sillä ehdolla että herää pojan kanssa yöllä jos tarttee. Aamuyöstä mä taas heräsin neljän aikaan siihen että mies toi taas pojan meidän sänkyyn ja alkoi itse nukkumaan. Mä oon nyt ollut siitä asti hereillä, ja mies nukkuu edelleen. Ja arvatkaa paljonko mua väsyttää. Torstain jälkeen oon nukkunut yhteensä joku n. 15h, ja nyt tänä aamuna mäkin olen kipeä. Että kiva alottaa toi alkava viikko virkeänä ja levänneenä.

Yleensä mä en mökötä tai harrasta mykkäkoulua, vaan sanon reilusti mikä mua harmittaa ja sit jutellaan asia halki. Mutta nyt tän viikonlopun aikana mä oon mun mielestä jo huomauttanut näistä asioista tarpeeks monta kertaa ystävällisesti. Tällä hetkellä ei kiinnosta enää ees puhua tolle idiootille.

Mä en varmaan puhuisi mitään, ja kun mies tiedustelisi syytä siihen, sanoisin "parempi olla hiljaa kun ei oo mitään hyvää sanottavaa."

Tai sitten olisin vetänyt aamuyöllä semmoiset kilarit, ettei olisi jäänyt miehelle epäselväksi mitä oon siitä mieltä. Tuommoista käytöstä ei voi puolustella millään.

ehkä tuo univelka nyt riepoo sua sen verran et suurentelet asioita mutta onhan miehet tosiaan välillä (suurimman osan ajasta) melko idare :D

ja sori mut toi ruohonleikkuri-osuus oli ihan huippu. :D :D

[QUOTE="vieras";24833732]ehkä tuo univelka nyt riepoo sua sen verran et suurentelet asioita mutta onhan miehet tosiaan välillä (suurimman osan ajasta) melko idare :D

ja sori mut toi ruohonleikkuri-osuus oli ihan huippu. :D :D[/QUOTE]

Joo niin varmaan riepookin, väsyneenä ei mitenkään meinaa ymmärrys riittää, mutta en kyllä suurentele... Ja toi ruohonleikkuri-asia on mustakin jotenkin surrealistinen, onko oikeesti ruohonleikkuri jonkun mielestä mielenkiintosempi kuin sängyssä alasti makaava (ihan viehättäväkin) nainen???

tuonhan on vaan elämää... mitä tommosen takia kiukuttelemaan. oot saanu nukkua edes jonkin verran, munaaki oot saanu joten mitä valitat?!!??!
vois olla huonomminki, ei yhtään unta, eikä sitä munaa edes tota vähää ja mies olis voinu lähtee kunnon baari keikalle.=) =)

Pikkasen alkoi hymyilyttämään tuo ruohonleikkuri-osuus :D :D :D Kuulostaa vaan niin tyypilliseltä mieheltä :D

Tuossa tilanteessa kyllä varmaan itse olisin heti sanonut, että ei tule lapsen kanssa samaan sänkyyn TAI jos pystyt itse nukkumaan sohvalla niin olisin hipsinyt sinne ja mies olisi saanut hoitaa lapsen.. On kyllä aika ärsyttävää mieheltä, kun on vielä lupaillut hoitaa.

tuonhan on vaan elämää... mitä tommosen takia kiukuttelemaan. oot saanu nukkua edes jonkin verran, munaaki oot saanu joten mitä valitat?!!??!
vois olla huonomminki, ei yhtään unta, eikä sitä munaa edes tota vähää ja mies olis voinu lähtee kunnon baari keikalle.=) =)

Vois toki olla huonommin, voishan olla että mulla ei ois miestä ollenkaan, vakavasti sairas lapsi ja itsellä konkurssi tulossa tms. mutta kun ei ole, vaan nyt tilanne on tämä, ja koska se poikkeaa mun normaalisti saamasta kohtelusta humattavasti, niin mulla on ihan oikeus olla kettuuntunut. Eikä se seksikään mitään kivaa ole kun on itsellä koko ajan sellanen fiilis että toinen tuli nopsaa vaan hoitamaan asian pois alta "kun kerran oli luvannut".

[QUOTE="aapee";24833746]Vois toki olla huonommin, voishan olla että mulla ei ois miestä ollenkaan, vakavasti sairas lapsi ja itsellä konkurssi tulossa tms. mutta kun ei ole, vaan nyt tilanne on tämä, ja koska se poikkeaa mun normaalisti saamasta kohtelusta humattavasti, niin mulla on ihan oikeus olla kettuuntunut. Eikä se seksikään mitään kivaa ole kun on itsellä koko ajan sellanen fiilis että toinen tuli nopsaa vaan hoitamaan asian pois alta "kun kerran oli luvannut".[/QUOTE]

no miehet nyt vaan välillä on tommosia "pieniä lapsia"... ei se oikeesti oo vakavaa, ja ketutukseen ei onneksi kuole.
muistat sitten sopivassa tilanteessa antaa samalla mitalla takas;)

no miehet nyt vaan välillä on tommosia "pieniä lapsia"... ei se oikeesti oo vakavaa, ja ketutukseen ei onneksi kuole.

Okei, eli mäkin voin alkaa käyttäytymään tästä lähtien kaikkia kohtaan ihan miten tykkään, ja vedota aina siihen että "no me naiset nyt ollaan vähän semmosii ja tämmösii"... Ai ei vai? No kumma kun miehille aina löytyy puolustelijoita samalla kaavalla.

[QUOTE="aapee";24833762]Okei, eli mäkin voin alkaa käyttäytymään tästä lähtien kaikkia kohtaan ihan miten tykkään, ja vedota aina siihen että "no me naiset nyt ollaan vähän semmosii ja tämmösii"... Ai ei vai? No kumma kun miehille aina löytyy puolustelijoita samalla kaavalla.[/QUOTE]

mä en puolustele miehiä, mutta olen vain elämäni aikana huomannut että ne ei aina toimi niin kuin niiden haluaisi/lupaavat toimia. se on vain elämää ja väsyneenä kaikki tunteet sitten monin kertaistuu.

mitäs jos lapsen päikkärien aikaan kellistäisit sen ukon väkisin=)
välillä naisen on tehtävä mitä naisen on tehtävä. auttaa meinaan siihen väsymykseen kummasti.... ainaki mulla=) =)

mä en puolustele miehiä, mutta olen vain elämäni aikana huomannut että ne ei aina toimi niin kuin niiden haluaisi/lupaavat toimia. se on vain elämää ja väsyneenä kaikki tunteet sitten monin kertaistuu.

mitäs jos lapsen päikkärien aikaan kellistäisit sen ukon väkisin=)
välillä naisen on tehtävä mitä naisen on tehtävä. auttaa meinaan siihen väsymykseen kummasti.... ainaki mulla=) =)

Niin että kiihkeetä seksiä pitäs vielä palkinnoks lohkasta? :D Mä alan pikkuhiljaa tajuamaan miks joidenkin naisten miehet käyttäytyy ihan miten sattuu.. Siks että niitä oikein kannustetaan sellaiseen.

Siis mitä? :O

Miehet (tai naiset) eivät ole lapsia. Miehet ovat aikuisia ihmisiä, joiden voi olettaa käyttäytyvän vastuullisesti ja muut huomioivasti.

Parisuhteen ei ole tarkoitus olla kostonkierre, jossa jokainen epäkohta kumuloituu ja toisen loukkaava käytös tai virheet maksetaan takaisin Hammurabin lain mukaan.

AP:lle sanoisin, että mykkäkoulu ei auta. Väsyneenä kannattaa ehkä vaieta niin kauan, että kykenee järkevästi käsittelemään omia tunteitaan ja ehkä hieman objektiivisemmin miettimään tilanteen vakavuutta. Sitten pitää puhua.

ihanaa kun täällä on niin tosikkoa porukkaa =) =)
mä niin rakastan kun te vedätte herneet nenään joa asiasta=) varsinkin jos sanoo omanmielipiteensä asioista.

onneksi en oo ikinä jaksanu suhtautua elämään noin vakavasti kuin muorit täällä=)
hih=)

ihanaa kun täällä on niin tosikkoa porukkaa =) =)
mä niin rakastan kun te vedätte herneet nenään joa asiasta=) varsinkin jos sanoo omanmielipiteensä asioista.

onneksi en oo ikinä jaksanu suhtautua elämään noin vakavasti kuin muorit täällä=)
hih=)

Tottahan toki oman mielipiteensä voi tuoda julki keskustelupalstalla.

Hymiömäärä nyt vain ei kumoa tuota kommenttisi (ja samalla mielipiteesi) typeryyttä, vaikka yrittäisitkin kuitata sen vitsinä ja 'muorien' tai 'mammojen' härkkimisenä. =) =) =) =) =)

Ei oo yhtään hupaisaa. Nyt se ääliö heräs ja puolustelee täällä vaan omia toimiaa, ja kehtas vielä loukkaantua kun mainitsin tuosta vartin varvista ja siitä ruohonleikkurista. En mä vaan tajuu, miksi pitää anella anteeksiantoa jos ei oo kuitenkaan valmis pyytämään mitään anteeks, vaan kaikki omat toimet on ollu ihan hyväksyttäviä tän sankarin mielestä.

Tottahan toki oman mielipiteensä voi tuoda julki keskustelupalstalla.

Hymiömäärä nyt vain ei kumoa tuota kommenttisi (ja samalla mielipiteesi) typeryyttä, vaikka yrittäisitkin kuitata sen vitsinä ja 'muorien' tai 'mammojen' härkkimisenä. =) =) =) =) =)

ei si ollu vitsi vaan täytsin todellinen mielipide. ja hymyilyttää siksi kun tiedän että ärsytän MUOREJA

Voi Vi**u kun menee pienestä kukkiksilla herne nenään. Ei muuten yhtään tarvi ihmetellä miks isäntä alkaa juokseen vieraissa. Jos tollasesta asiasta menee oikeasti hermo ja pitää alkaa pitään jotain mykkäkoulua, niin aivan turha olettaa että isäntä jaksaisi kovin kauaa siinä vierellä heilua. Pässit!

Voi Vi**u kun menee pienestä kukkiksilla herne nenään. Ei muuten yhtään tarvi ihmetellä miks isäntä alkaa juokseen vieraissa. Jos tollasesta asiasta menee oikeasti hermo ja pitää alkaa pitään jotain mykkäkoulua, niin aivan turha olettaa että isäntä jaksaisi kovin kauaa siinä vierellä heilua. Pässit!
Tuollaisesta suhteesta kannattaisi kenen tahansa miehen lähteä hyvin nopeasti pois eikä katsoa taakse kertaakaan. Kaikkein karmein asia maailmassa on kontrolloiva ja manipuloiva nainen.

ihan oikeesti... minkä ikäinen lapsi teillä on, jos nukkuu vielä osan yötä vieressä? jos saat kuus tuntia putkeen nukkua, ne sehän on jo ihan hyvin :) lakkaa valittamasta ja nuku päivällä lapsen kanssa samaan aikaan.
ja oikeesti, KUKA SOPII SEKSISTÄ ETUKÄTEEN???!!!!
huh huh, minkähän ikäisiä itse olette.....
tottakai miestä kiinnostaa naapurin uusi leikkuri! se on mies! eikä siinä ole mitään pahaa.
miehiä ja naisia kiinnostaa vaan vähän eri asiat.
kurjaa että teidän suhteessa kahden aikuisen välinen hellä hetki on vaan paneminen sovitusti ja vaan suoritus.

Yhteistyössä