Mun tekis niin mieli sanoa, että mitäs mä sanoin...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kerroin täällä eräästä miehestä ja siitä kun mies sanoi ettei halua seurustella. Aikaa mun kanssa kuitenkin halusi viettää. Osa oli täällä sitä mieltä, että jos mies on hitaasti lämpeävä ja kyllä tykkää musta oikeasti. Osa taas oli erittäin tylyjä ja laittoivat nauruhymiöitä, olivat ehdottamasti sitä mieltä että mies vain käyttää mua hyväkseen.

No onneksi en uskonut näitä jälkimmäisiä ihmisiä ja lopettanut sitä juttua. Mun kärsivällisyyteni on palkittu ja miehen mieli on muuttunut. Että ei ollut pelkästään mistään seksistä kyse. Siihen oli vain omat syynsä miksi juttu ei tahtonut päästä alkuun.

Aika nyt sitten näyttää kauanko tämä juttu kestää, mutta toivottavasti kauan! =)

Mun ja miehen suhde alkoi tosi hitaasti. Taidettiin molemmat olla vähän hitaasti lämpeneviä ja kun oltiin vielä eri paikkakunnilla. Mutta sitten jossain vaiheessa vaan naksahti, ja se jahkaaminen loppui. Nyt ollaan kahdeksatta vuotta yhdessä (siitä naksahtamisesta laskien ;) ) ja naimisissa kuudetta vuotta.

Toiset on vaan varovaisempia :)

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mun ja miehen suhde alkoi tosi hitaasti. Taidettiin molemmat olla vähän hitaasti lämpeneviä ja kun oltiin vielä eri paikkakunnilla. Mutta sitten jossain vaiheessa vaan naksahti, ja se jahkaaminen loppui. Nyt ollaan kahdeksatta vuotta yhdessä (siitä naksahtamisesta laskien ;) ) ja naimisissa kuudetta vuotta.

Toiset on vaan varovaisempia :)

No mulla kyllä naksahti jo aikoja sitten, mutta mies pisti hanttiin...Kärsivällisyys palkittiin, vaikka mä olen kyllä vähän kärsimätön ihminen :ashamed: :whistle:

Yhteistyössä