V
vieras
Vieras
Miksi ikinä olen halunnut perheen? Tämä on yhtä kidutusta ja tästä paskasta ei pääse eroon menettämättä kasvojaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Miks tekis mieli jättää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Miks tekis mieli jättää?
Väsyttää tappelut miehen kanssa. Ehkä mua ei ole tehty asumaan muiden kanssa, en kestä yhtään meteliä ja eripuraa ympärilläni ja miehen kanssa tapellaan I-H-A-N K-O-K-O A-J-A-N
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Onko mahdollista, että olet masentunut? Auttaisiko yhtään, jos pääsisit töihin/opiskelemaan ja saisit kotiapua? Tiedän tunteen, mutta tiedän myös, että lasteni asiat olisivat paljon huonommin, jos he asuisivat jonkun toisen kanssa. Aika menee loppujen lopuksi kohtalaiseen nopeasti. Ovatko lapsesi kovin pieniä? Heidän kasvaessaan kaikki helpottuu.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Eikö vaihtoehtona olisi sitten eroaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Miks tekis mieli jättää?
Väsyttää tappelut miehen kanssa. Ehkä mua ei ole tehty asumaan muiden kanssa, en kestä yhtään meteliä ja eripuraa ympärilläni ja miehen kanssa tapellaan I-H-A-N K-O-K-O A-J-A-N
Parisuhdeterapia? Entä jos koko homma johtuukin siitä, että puhutte kuin eri kieltä ja terapiassa te saisitte tulkinta-apua?
Alkuperäinen kirjoittaja Usko jo:LÄHE JO KIITÄMÄÄN JOS SILTÄ TUNTUU.
Jos et lähe niin älä sitte valita enää täälä.