Mun tekis vaan mieli lähteä ja jättää koko perhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko mahdollista, että olet masentunut? Auttaisiko yhtään, jos pääsisit töihin/opiskelemaan ja saisit kotiapua? Tiedän tunteen, mutta tiedän myös, että lasteni asiat olisivat paljon huonommin, jos he asuisivat jonkun toisen kanssa. Aika menee loppujen lopuksi kohtalaiseen nopeasti. Ovatko lapsesi kovin pieniä? Heidän kasvaessaan kaikki helpottuu.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Miks tekis mieli jättää?

Väsyttää tappelut miehen kanssa. Ehkä mua ei ole tehty asumaan muiden kanssa, en kestä yhtään meteliä ja eripuraa ympärilläni ja miehen kanssa tapellaan I-H-A-N K-O-K-O A-J-A-N

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks tekis mieli jättää?

Väsyttää tappelut miehen kanssa. Ehkä mua ei ole tehty asumaan muiden kanssa, en kestä yhtään meteliä ja eripuraa ympärilläni ja miehen kanssa tapellaan I-H-A-N K-O-K-O A-J-A-N

Parisuhdeterapia? Entä jos koko homma johtuukin siitä, että puhutte kuin eri kieltä ja terapiassa te saisitte tulkinta-apua?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Onko mahdollista, että olet masentunut? Auttaisiko yhtään, jos pääsisit töihin/opiskelemaan ja saisit kotiapua? Tiedän tunteen, mutta tiedän myös, että lasteni asiat olisivat paljon huonommin, jos he asuisivat jonkun toisen kanssa. Aika menee loppujen lopuksi kohtalaiseen nopeasti. Ovatko lapsesi kovin pieniä? Heidän kasvaessaan kaikki helpottuu.

Olen jo kerran opiskellut tän suhteen aikana ja se oli kanssa yhtä helvettiä, mies kun ei osallistu kotitöihin juuri yhtään. Työssäkäyvänä/opiskelevana kaikki hommat jää mulle työpäivän jälkeen. Kouluhommia ei saa koskaan tehdä rauhassa, kun mies ei kykene yksinkertaisinkaan toimiin ilman minua.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks tekis mieli jättää?

Parisuhdeterapia? Entä jos koko homma johtuukin siitä, että puhutte kuin eri kieltä ja terapiassa te saisitte tulkinta-apua?

Tääkin tie on jo käyty. Ei ollut meille mainittavaa apua.

Alkuperäinen kirjoittaja Usko jo:
LÄHE JO KIITÄMÄÄN JOS SILTÄ TUNTUU.

Jos et lähe niin älä sitte valita enää täälä.

Ei sais valittaa, tiedän, kun olen itse tähän asemaan hankkiutunut. Mihin tästä muuttaisin rahattomana ja vailla työpaikkaa?

Yhteistyössä