Mun tekisi mieli leikata mun hiukset,mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leikata vai ei?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leikata vai ei?

Vieras
Näistä pitkistä hiuksista on tullu jotenkin sellainen turvariepu.Mä pidän mun hiuksia melkein aina kiinni nutturalla.Mulla oli elämäni ensimäiset 20 vuotta lyhyet hiukset ja sitten kasvatin pitkät,nämä on nyt tuonne lapaluiden väliin. Mä en haluaisi olla sellainen mamma joka "räväyttää" ja leikkaa lyhyet hiukset,mutta toisaalta pitkät hiukset tuntuvat jotenkin niin massalta..
Antakaa mielipiteitä

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Täällä painitaan samana asian kanssa :wave: Mulla ollu koko elämäni pitkät hiukset. Nyt on tuonne pyllyn päälle tai vähän ylikin..ja oon miettiny leikkaamista :/

Ootko meinannu ihan lyhyeksi vetäistä?

No onhan sitä välimuotojakin, puolipitkää, rikottua, "polkkatukkaa".. Ja miksi ihmeessä heti ajatellaan että pitää räväyttää, jos lyhyttä mallia tahtoo??

Mutta leikkuuta ihmeessä, kyllä se kannattaa! =)

Leikkaa ihmeessä kesäksi joku kiva, lyhyehkö tukka! =) Älä kuitenkaan mitään kynittyä kampausta. Tai no, ihan miten kasvoihisi sopii.

Tukkaa se vaan on, kasvaa nopeasti takaisin. =) Mä leikkasin tuossa talvella pitkän tukkani eteenpäin piteneväksi polkaksi, ja nyt on jo reilusti olkapäille ylettyvä.

lyhyet hiukset antavat uutta ryhtià etenkin jos hiuksesi ovat tyypillistà suomaaista laatua. ethàn sinà nytkààn pidà kovin usein hiuksiasi auki, joten loppujenlopuksi ei se ole niin radikaali muutos. tàrkeàà on lòytàà sinulle sopiva malli.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
lyhyet hiukset antavat uutta ryhtià etenkin jos hiuksesi ovat tyypillistà suomaaista laatua. ethàn sinà nytkààn pidà kovin usein hiuksiasi auki, joten loppujenlopuksi ei se ole niin radikaali muutos. tàrkeàà on lòytàà sinulle sopiva malli.

Mulla on paksut tummat hiukset. Mä en halua polkkatukkaa..se on ainut mikä mulle ei käy,eli siis joko pitkät tai sitten ihan lyhyet. Mulla on sellaset todella no..ihmiset on sanoneet,että kauniit kasvonpiirteet joten lyhyet hiukset käy minunlle..kaippa tämä on korvien välissä

en vaan ikinä uskonut,että pitkistä luopuminen olisi näin vaikeaa!

Mä sanoisin et älä leikkaa, itse leikkasin aikanaan ja kyllä kadutti monta vuotta eli siihen asti et kasvoivat takasin pitkiks. Jos haluut "räväyttää" tai jotain, niin leikkaa _vähän_lyhyemmäksi tai joku otsis(itse en tuostakaan tykänny kun kokeilin mut joillekin sopii) tai laita raidat tai jotain.
Se leikkaaminen kun tuntuu hyvältä ajatukselta ekaks, mut sit kun ne hiukset on poikessa niin katumus voi ollaa ikamoinen ja kasvatus vie vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Mulla on paksut tummat hiukset. Mä en halua polkkatukkaa..se on ainut mikä mulle ei käy,eli siis joko pitkät tai sitten ihan lyhyet. Mulla on sellaset todella no..ihmiset on sanoneet,että kauniit kasvonpiirteet joten lyhyet hiukset käy minunlle..kaippa tämä on korvien välissä

en vaan ikinä uskonut,että pitkistä luopuminen olisi näin vaikeaa!

màkin leikkasin viime viikolla lyhyen kesàtukan, olen ollu oikein tyytyvàinen ja moni on kehunut. saa uutta ryhtià ja kiltàmàttà nyt 35 asteen helteessàkin ovat ok. ajattelin ensin ettà onkohan liian epànaiselliset, mutta mielestàni tulos on juuri pàinvastoin. uskalsin repàistà koska olen lòytànt vihdoinkin mieliseni kampaajan

Luin viimeisintä anna-lehteä, ja siinä näytti olevan melkein kaikilla arviolta 40...50v naisilla pitkät tukat! Alkoi ihan puistattaa, että onko mulla nyt virallinen mummokampaus, kun on pitkät! Heti alkoi tehdä mieli leikata jokin lyhyt ja villi malli, mutta saa nähdä...

Kuumimmat

Yhteistyössä