V
vierailija
Vieras
Sellanen se on aina ollut. Kaikki mahollinen aina lattialla ja ihan hirvee sotku. Mitään ei löydy vaatteet lojuu ja kaikki on paskasta. Sitten se tuo hirveen määrän pyykkiä kerralla. Tolla ei oo koskaan ollut mitään järjestystä olemassa siis ei mitään. Koulun kirjat oli aina hujan hajan ja niistä tuli muistuksia. Jos sillä on joku aika johonkin niin ei se ehdi ja se lähteminen on aina sellasta turpa kiinni kun sille sanoo ja sille soitetaan koko ajan millon mistäkin et pitää tulla ja se aina vaan että oho mä unohdin. Kauhee sotku koko ajan joka asiassa ja ihan hirvee määrä puheluita ja kauheesti mäkin aina kysyn et mitä pitäis tehdä ja kaikki kysyy. yks oli viime viikolla meijän kanssa asioilla ja sano et miten tää kaikki voi olla aina tällästä sekoilua ja sähläämistä ja se ei koskaan muutu et jokanen ihan samanlainen. Mun koko elämä on ollut pelkkää yällästä mulle tulee joka päivä aina jotain asiaa mikä pitäis hoitaa mut kun saadaan joku asia hoidettua niin heti tulee jotain muita asioita. Sen takia jää sitten niin et hoideta mitään asioita. Ei jaksais tällästä aina ja aina kun meet nukkuu niin sitten aina muistaa et ainiin se ja se pitää hoitaa huomenna. Ei oo mitään rauhaa koskaan