Mun vauva ei tuoksu enään vauvalle :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Tai eihän se mikään vauva enään ole, lähenee kumminkin kahta vuotta..nyt se on alkanut tuoksuun pikku pojalle..vähän hikee ja hiekkaa jne :snotty:
Iso poika jo :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Miekin kauhulla jo ootan millon tuo meijän pieni ei enää haise vauvalle, vaikka onhan se vielä..pitäis saada sitä hajua purkkiin, et sais nuuskutella:)

Ehkä sellainen cocktail talkkia, sinkkivoidetta, eltaantunutta rintamaitoa, vaippalöyhkää ja herkkäihoisten pesuainetta toisi oikean bukéen?

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Voi kuule, hippikään oo tuoksunu vauvalle enää pitkään aikaan :(

Siul on kohta uus nuuhkittava, nenät kiinni vauvassa sitten veikan kans yhdessä :D

Niih :heart:
On se vaan surkeeta kun lapset kasvaa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Voi kuule, hippikään oo tuoksunu vauvalle enää pitkään aikaan :(

Siul on kohta uus nuuhkittava, nenät kiinni vauvassa sitten veikan kans yhdessä :D

Niih :heart:
On se vaan surkeeta kun lapset kasvaa :snotty:

Niin onkin. Rimprenssan synttäreihin oo enää ees kuukautta |O

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Miekin kauhulla jo ootan millon tuo meijän pieni ei enää haise vauvalle, vaikka onhan se vielä..pitäis saada sitä hajua purkkiin, et sais nuuskutella:)

Ehkä sellainen cocktail talkkia, sinkkivoidetta, eltaantunutta rintamaitoa, vaippalöyhkää ja herkkäihoisten pesuainetta toisi oikean bukéen?

Ööh..noin tuo ei kuulostakaan enää hyvältä idealta..

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mutta kohta saat haistella vauvaa. :hug: :D

Saako tyhmä kysyä, et eikö se vauvan "tuoksu" kestä niin kauan kun imettää? ...tai näin oon kuullu.. :snotty:

Hippi ei saanu tissiä kun 1.5kk ja ihan tosi et SE tuoksu kyllä haitui. Mut silti se tuoksu vauvalle. Nyt se tuksahtaa lapselle.. :)

Hmmh.. meidän poika ei oo kyl tuoksunut vissiin ikinä vauvalle. Tai sairaalassa ehkä... tai ekat 2 kk. Sittemmin ollaan isänsä kanssa nuskuteltu sen hikivarpaita ihmetellen miten vaualla voi olla jalkahikiongelma :ashamed: Mut ilmeisesti sitten JOTKUT vauvat tuoksuu, mä luulin että se oli vaan legendaa ja tulin jo siihen tulokseen että koiranpennut tuoksuu pidempään pennulle kuin vauvat.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mutta kohta saat haistella vauvaa. :hug: :D

Saako tyhmä kysyä, et eikö se vauvan "tuoksu" kestä niin kauan kun imettää? ...tai näin oon kuullu.. :snotty:

Voi muuten olla...mä imetin tuota kääpää 13kk ja kevään aikana se vauvatuoksu hävis :snotty: nyt tuoksuu se hiki ja hiekka ja pieru :D

Yhteistyössä