mun ymmärryksen ei mahdu tämä asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annucha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annucha

Uusi jäsen
08.09.2007
6
0
1
siis olen raskaana joulukuun lopulla laskettu aika, en ole lapsen isän kanssa yhdessä, koskaan oikeastaan ollutkaan. suhde loppu sen takia ku mies ei voinnutkaan elää suhteessa missä on jo lapsi, siis mulla jo reilu puoltoista vuotias poika itselläni. ja niin sanotun eron jälkeen huomasin olevani raskaana. mies ilmoitti että ei halua lasta yms. ja nyt täl miehel uus nainen joka on raskaana (ei tosin tälle miehelle joka minun tulevan lapseni isä) ni en ymmärrä miten se nyt yht äkkiä voikin seurustella naisen kans joka raskaana kun ei halua tavata omaa lastansa. mut on valmis elämään sellasessa suhteessa missä kohta lapsi onkin.

Aikamoinen heppu kerrassaan. Taida miespolo tietää itsekkään mitä haluaa. Harmittaa kyllä sinun puolesta. Toisaalta ole onnellinen, ettei sinun tarvitse kasvattaa aikuista lasta näiden pienten ohella. :hug:

harmittaa vaan lapsen puolesta, ku isä on valmis "kasvatamaan" toisen lapsen mut ei halua tavata omaansa. mut tiedän et ku tää sen uuden naisen lapsi syntyy ni sit se vast tajuu et sillä on oma lapsi mikä sitä tarvii...mut sit se jo vähän myöhästä..! se ei kyl oikesti tiedä mitä se haluaa, sen olen huomannut monesti. tää on monimukasempi juttu. mut ei se ole mun arvonen mies.

Yhteistyössä