mun "ystävä" soitti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja oli erittäin tuohtunut kun olin kuulema hänen miehelleen sanonut että tää mun ystävä on pettäny sitä miestä.
mä en IKIMAAILMASSA tollaista kenellekään sanois, en ole yhtään toisten asioihin sekaantuvaa tyyppiä ja vaikka olis pettäny niin olisin ottanu asian puheeks sen ystävän kans, en TODELLAKAAN sen miehen kanssa.
no, mä loukkaannuin ja ystävä ei ymmärrä että miksi.
hittovieköön siksi et näinkö huonosti mut tunnet ja näinkö vähän muhun luotat. ja olis ees kysyny ensin et mikä tää juttu on eikä heti alkanu syyllistään ja huutaan.
oon koittanu asettua ystäväni asemaan, mutta tuskinpa vain olisin käyttäytyny samalla tavalla, sen verran luottoo löytyy niitä kohtaan joita YSTÄVIKSENI kutsun.
meni maku ja pieni hajurako nyt kiitos!!!

No olsit nyt kysynyt miten kummassa tuollaista susta on sanottu? Miksi ystäväsi mies (?) on tuollaista väittänyt? Ihmeellinen draama... Ymmärrän suuttumuksesi, mutta toisaalta ymmärrän myös ystävääsi, jos oma mies on hänelle sanonut sinun sanoneen jotain, miksi hän olettaisi, että mies valehtelee? Kyllä minäkin ekana olisin kaverille soittamassa, että oletko tosiaan tällaista sanonut ja miksi kuin automaattisesti olettanut, että oma mies valehtelee jostain omituisesta syystä... Vai oliko jotain mitä en nyt ymmärtänyt.

Onko se ystäväsi mies sairaalloisen (?) mustasukkainen? Jos mies on näin väittäessään kuvitellut ystävättäresi tunnustavan syrjähypyn ( mitä ei ole edes tapahtunut, mies vain on kuvitellut niin omassa mielessään)?

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Onko se ystäväsi mies sairaalloisen (?) mustasukkainen? Jos mies on näin väittäessään kuvitellut ystävättäresi tunnustavan syrjähypyn ( mitä ei ole edes tapahtunut, mies vain on kuvitellut niin omassa mielessään)?

Näin taitaa olla. Niin tai näin, niin hajurako on paikallaan.. ehkäpä "ystäväkin" ymmärtää että mies ei oo sitten ihan terve.

No kannattaako loukkaantua? Eikö tärkeintä ois vaan selvittää asia ja tehdä selväksi, ettet ole semmosta sanonut. Mutta onko se sun ystäväsi oikeesti pettänyt miestään, vai miksi se niin hirveen vihasena soitti?

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
No kannattaako loukkaantua? Eikö tärkeintä ois vaan selvittää asia ja tehdä selväksi, ettet ole semmosta sanonut. Mutta onko se sun ystäväsi oikeesti pettänyt miestään, vai miksi se niin hirveen vihasena soitti?

no kannattaa tai ei niin mä kyllä loukkaannuin.
asia selvitettiin ja ystävän puheiden ja syytösten jälkeen mä totesin et pieni hajurako kiitos. sen mies on ollu sairaan mustasukkanen joskus, nyt monta vuotta menny ilman tällasta ihme sopankeittoo..
ei varmana ole pettänyt.. tai en ainakaan usko.

Yhteistyössä