Pystyisittekö jatkaa miehen kanssa vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tilanne on hieman sekava.. Ollaan oltu lähes 10 vuotta yhessä ja mies petti mua 4 vuotta sitte yhen naisen kanssa. Oltiin hetki erossa mutta silti palattiin takas, minkä jälkeen onki kerenny tapahtua paljon, on tullut yksi lapsi ja ostettu talo. Annoin siis anteeksi.
Muutettiin ton talon ja mun uuden työpaikan perässä uuteen kaupunkiin, missä onki menny tosi kivasti. Mut mies käy kesät töissä aina siellä vanhalla paikkakunnalla, ja nyt sain tietää et on hengaillu sen saman akan kanssa kenen kanssa mua sillon vuosia sitte petti.
Tää nainen on aina ollu mun mieheen ihan sairaalloisen rakastunu ja tiiän että yrittää vieläki.
Eikä mies edes tätä mulle kertonut, vaan mun vanha ystävä.

mä en tiiä mitä uskoa, onkohan siellä tapahtunu jotain vai ei ?
Koska tilanteet missä mies on sitä nähny, mies on kiistäny eka jyrkästi että nainen olis ollu samassa paikassa, mutta nytku sain tietää ja kysyin asiasta häneltä niin myönsi, mut sano, et todellakaan mitään ei oo tapahtunu.

Mä olisin just halunnu alkaa yrittää toista lasta mut nyt tää asia vaivaa mua niin hitosti.
jos on kerran pettäny sen kans, miksei toisenki. Ja ku asiasta on pitäny valehdella, ois vaan heti kertonu et on nähny naista niin ei ois niin epäilyttävää..

No eiköhän se valehtelu asiasta ollu ihan selvä merkki. Ja minkä hiton takia sen täytyy sen naisen kanssa viettää aikaa jos mitään ei muka tapahtuis???!! Jätä se.

ei sillä miehellä ole mitään syytä hengailla harmittomasti naisen kanssa, jonka kanssa on pettänyt vaimoaan. :( ja pitäisi senkin ymmärtää että on tehnyt aikoinaan niin törkeästi ja väärin ja saanut niin ison asian anteeksi ettei hänellä ole "lupaa" viettää aikaa tämän naisen kanssa. valitettavasti kerran pettänyt ihminen on yleensä päässyt kynnyksen yli, huomannut kuinka helppoa pettäminen on ja jatkaa sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tilanne on hieman sekava.. Ollaan oltu lähes 10 vuotta yhessä ja mies petti mua 4 vuotta sitte yhen naisen kanssa. Oltiin hetki erossa mutta silti palattiin takas, minkä jälkeen onki kerenny tapahtua paljon, on tullut yksi lapsi ja ostettu talo. Annoin siis anteeksi.
Muutettiin ton talon ja mun uuden työpaikan perässä uuteen kaupunkiin, missä onki menny tosi kivasti. Mut mies käy kesät töissä aina siellä vanhalla paikkakunnalla, ja nyt sain tietää et on hengaillu sen saman akan kanssa kenen kanssa mua sillon vuosia sitte petti.
Tää nainen on aina ollu mun mieheen ihan sairaalloisen rakastunu ja tiiän että yrittää vieläki.

Koska tilanteet missä mies on sitä nähny, mies on kiistäny eka jyrkästi että nainen olis ollu samassa paikassa, mutta nytku sain tietää ja kysyin asiasta häneltä niin myönsi, mut sano, et todellakaan mitään ei oo tapahtunu.

Mä olisin just halunnu alkaa yrittää toista lasta mut nyt tää asia vaivaa mua niin hitosti.
jos on kerran pettäny sen kans, miksei toisenki. Ja ku asiasta on pitäny valehdella, ois vaan heti kertonu et on nähny naista niin ei ois niin epäilyttävää..

Totuus on se, että joka kerran pettää se pettää AINA.
Mun mieheni on pettänyt mua useasti. Olen antanut anteeksi, mutta unohtaa en voi.
Kerran se myös rehenteli sillä mulle. Voi kuinka se tuntu pahalta. Sydän itki monta kertaa. Meillä on nyt se tilanne, että hän ei enää petä, mutta mua ei enää edes kiinnosta vaikka pettäis. Odotan vaan et vielä kerran pettää ja sit minä likka jätän kaiken taakseni. :)

Näin käy kun petturille antaa anteeksi ja uuden mahdollisuuden, eipä siinä sen ihmeempää... Varmasti joudut ukkoasi epäilemään hamaan hautaan asti, kyttäämään ja miettimään. Mä en jaksaisi elää noin. Omalle miehelleni olen ilmoittanut jo suhteen alkuvaiheessa, että jos pettää, se on sitten kertalaakista ohi meidän suhde. Eipä tarvitse ukon koittaa kepillä jäätä tässä asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Totuus on se, että joka kerran pettää se pettää AINA.
Mun mieheni on pettänyt mua useasti. Olen antanut anteeksi, mutta unohtaa en voi.
Kerran se myös rehenteli sillä mulle. Voi kuinka se tuntu pahalta. Sydän itki monta kertaa. Meillä on nyt se tilanne, että hän ei enää petä, mutta mua ei enää edes kiinnosta vaikka pettäis. Odotan vaan et vielä kerran pettää ja sit minä likka jätän kaiken taakseni. :)

Nyt en tajuu. Teillä on tollanen vakava epäluottamus suhteessa, kyllä se riittää jo eron syyksi. Miks pitää vielä odotella jotain mahdollisesti joskus tulevaa pettämistä?? Ja ap:lle: luottamus on todella hukassa. Mieti vakavasti itsesi kanssa, haluatko jatkaa suhtessa, jossa ei ole luottamusta. Mun mielestä siinä ei oo mitään järkee, mutta se onkin vain mun mielipiteeni.

Siis ovatko kahdestaan hengailleet? Mä miettisin vielä eroa. Jos miehesi ei ole kertonut näkemisestä koska tietää kuinka hermostuisit siitä? Jos ovat sattumalta nähneet? Ja ovat kuitenkin kavereita.... ehkä mäolen vain naiivi..

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Siis ovatko kahdestaan hengailleet? Mä miettisin vielä eroa. Jos miehesi ei ole kertonut näkemisestä koska tietää kuinka hermostuisit siitä? Jos ovat sattumalta nähneet? Ja ovat kuitenkin kavereita.... ehkä mäolen vain naiivi..

No mä en tykkäis yhtään jos olisivat kavereita.
Mulla on ollu tiukka linja, että mies ei saa nähä tätä naista edes vahingossa :D
ja nyt mies on tahalleen valehdellu.

Mä en oo ihan varma nyt oliko siinä ollu yks kolmas osapuoli mukana tapaamisessa. Mut en siis tiedä onko kaikissa, ja en edes tiedä kuinka monta niitä tapaamisia on ollu, ääh ihan sekavaa, tää on kamalaa.

Oon kyllä samaa mieltä että oon kerran antanu anteeks, ja ties hyvin mun mielipiteen tollasesta, niin meni vielä ja näki sitä naista oikeen tietosesti..

Tää tuntuu vaan niin kamalalle. Enkö mä oo merkinny mitään?
Ku taas pettää mun luottamuksen. Oli harrastanu sen naisen kanssa seksiä tai ei, niin silti yhtä paha tilanne, ku oli niin luvannu ettei todellakaan vietä sen kans aikaa...

Pitiki olla joskus niin idiootti et anto anteeks pettämisen.. Näin siinä vaan taas käy :/
mitenköhän tästäki selvitään!

mitenköhän tästäki selvitään!

Mieti rauhassa, mitä haluat. Keskustelkaa. Usko mieluummin omia tuntemuksiasi kuin miehen selittelyjä. Älä suostu kynnysmatoksi, jos et ehdoin tahdoin halua olla sellainen.

Onhan siellä tapahtunut, vanha suola janottaa. Tuolaiselle vanhalle ihatukselle , keskenjääneelle itsekin mieheni menetin, pitkän avioliiton jälkeen. Päästä irti, ei toinna rimpuilla.