Muna asia (yllätys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tytär

Vieras
No tässä viikonlopun aikana vierailtiin perheen kans pitkästä aikaa mun faijan tykönä landella, ja koska emme sinne Pääsiäisenä päässeet niin halusin viedä faijalle myöhässä myöskin muutaman yllärimunan, joista kaksi faijan lempimaulla "maustettua" uutuus-munaa.

Munapussin annoin faijalle, myös mutsi oli siellä kyläilemässä, vaikka ovat erossa.
Sillä aikaa kun meidän perhe oli ulkoilemassa, oli parin munaa popsittu.
Selvisi että mutsi oli popsinu toisen uutuus-munan. Kylästeltiin siinä ja kun meillä tuli kotiinpaluu aika, vaatehtiessamme huomasin mutsin popsivan uutta munaa. Kun hän kehui että onpas hyvänmakuinen tämäkin, niin tajusin että mutsi oli nyt syönyt molemmat uutuus-yllärimunat vaikka vähintäänkin toinen niistä olisi kuulunut faijalle!!
En näyttänyt pahaa mieltäni vaan mulle tuli hoppu lähtee ettei tuu tippaa linssiin, mutta en päässyt koska mutsilla oli asiaa. No siinä sitten kysyin hältä muka ohimennen samalla, että miks hän söi ne samanlaiset uutuus-munat, niin hän sanoi että koska se eka oli niin hyvää, niin hän otti sen toisenkin samanlaisen, ja jäisihän faijalle yksi tavallinen suklaamuna jäljelle, eikä se niistä munista niin välitä.
En siis kertonut pettymystäni mutsille joka oli niin hyvillään makuelämyksestään, vaan lähdettiin omalla perheellä kotimatkalle.

Kotona mul sitten tuli itku ton vuoksi, koska ne munat oli kyl tarkoitettu faijalle, tai korkeintaan yhden olsi mutsi saanut, tai vähintään se toinen uutuus-mun olisi hänen pitänyt jättää faijalle...Ja vieläpä kun Pääsiäsisenä vieraillessamme mutsin luona cityssä, hän sai omat munat jo silloin ajallaan, joissa oli mukana yksi tuollainen uutuus-muna. '

En tiedä onko tää teistä naurettavaa? Mutta mul vaan tuli paha mieli tosta :( ja mutsin "teko" suututtaa, kun kuitenkin joka pääsiäisaika ollu tapana viedä molemmille yllätysmunat, ja ainaki mun tietääkseni on faijakin yllätysmunista tykännyt..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisit sä hankkia faijalles oikein ison yllätysmunan? Siten mutsisi tulisi kateelliseksi ja ajattelisi tekoaan kun toinen saa niin hianon munan.

No eihän niitä enää mistään saa! :( Noiki munat ostettiin siis jo ennen Pääsiästä.

Provo kenties? Ei kyllä ainakaan ihan täysjärkisen tekstiä.. Ette pysty perheen kesken kommunikoimaan sen verran et oisit sanonu mutsilles et ne oli ukon munia et mitä sä ne molemmat menit syömään vaan piti ihan itkua alkaa vääntämään kun aikuinen mies jäikin nyt ilman munia :D

Alkuperäinen kirjoittaja meiju:
Provo kenties? Ei kyllä ainakaan ihan täysjärkisen tekstiä.. Ette pysty perheen kesken kommunikoimaan sen verran et oisit sanonu mutsilles et ne oli ukon munia et mitä sä ne molemmat menit syömään vaan piti ihan itkua alkaa vääntämään kun aikuinen mies jäikin nyt ilman munia :D

Mutku ap on ehkä enemmän isin tyttö ja oli valinnut ne munatkin juuri isän lempimaun mukaan. Sitten ahde äiti veteli munia kaksin käsin poskeensa ja isä jäi ilman. Ihan ymmärrettävää ,että tollasesta tulee paha mieli.

No kyllä mullekin tuli paha mieli iskän puolesta, kun vein sille isänpäiväkarkkeja ja sit äiti söi niistä suurimman osan sillä välin kun iskä oli pihatöissä. Vaikka en mä nyt sentään itkuun purskahtanut silti, mut harmittipa kuitenkin.

No, ehkä voit korvata tuon vahingon seuraavalla vierailulla tai anna iskälle vaikka extrahieno synttärilahja ja äiteelle sitten vähän huonompi, kerta se söi ne munat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jokunen:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Tuota... minkä ikäinen oot?
Ei tuo ihan aikaihmisen tekstiltä vaikuta :/

Miksei, kuinka niin? Eikö aikuinen voi muistaa vanhempiaan?

Voi muistaa, mut kuka aikuinen harmittelee noin kovasti sitä, et äiti söi kaksi suklaamunaa ja isi sai yhden? Olkoot vaikka suolakurkun makuisia ;)

Jos kyseessä olis 3 vuotiaat niin si ymmärtäisin, mut aikuiset... ei ihan jaksa käsittää et noin kovasti harmittaa, että ihan nettiin pitää purkaa asiaa
Olettaen siis että kirjoittaja on aikuinen ja tämän ei ole tarina porvoosta =)

Ymmärrän kyllä ajatuksen juoksuasi: Äitisi on ahne porsas! Mitäs jos joku muu olisi tehnyt tuo tempauksen? Toinen lapsi syönyt toisen lahjaksi saadut munat? Meteli olisi ollut melkoinen ja entä palstan syyttely...
Olit ostanut ajatuksella munat ISÄLLESI ja äitisi söi ne ajattelematta tosia yhtään. Itse olisin raivostunut ja näyttänyt suuttumukseni... Typerä äiti-immeinen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä mullekin tuli paha mieli iskän puolesta, kun vein sille isänpäiväkarkkeja ja sit äiti söi niistä suurimman osan sillä välin kun iskä oli pihatöissä. Vaikka en mä nyt sentään itkuun purskahtanut silti, mut harmittipa kuitenkin.

No, ehkä voit korvata tuon vahingon seuraavalla vierailulla tai anna iskälle vaikka extrahieno synttärilahja ja äiteelle sitten vähän huonompi, kerta se söi ne munat :)

:D

Yhteistyössä