Muovihahmot (=lelut) kakun päällä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2v kaakku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2v kaakku

Vieras
Onko kovin epähygieenistä tai "muuten ällöttävää" jos kakun päällä on koristeena leluiksi tarkoitettuja upouusia muovihahmoja?

Tuolla tavalla pääsis helpolla ja todennäköisesti edullisimmin 2v kakussa, kun kaksi eri kertaa kakkuillaan. Sekä jää sitten kivat lelut säästöön :)

Muumeista kyse, mitään marsipaani juttuja ei kannata ehdotella ;)

tiedötkö mä mietin samaa tänään:D ei oo epähygienista jos ihan uudet lelut laittaa onhan joillakin esim barbi:D meidän poika tyättää 2vuotta keskiviikkona ja ajattelin laittaa sille jut muumihahmon kakun päälle:)

tiedötkö mä mietin samaa tänään:D ei oo epähygienista jos ihan uudet lelut laittaa onhan joillakin esim barbi:D meidän poika tyättää 2vuotta keskiviikkona ja ajattelin laittaa sille jut muumihahmon kakun päälle:)

Eikös barbeista juuri joskus todettu irtoavan ftalaatteja jos laittaa suuhun? Pienille lapsille ei siksi suositella barbeja leluiksi... En tosin tiedä nykyisistä barbeista.

Ftalaatti – Wikipedia

Viimeksi muokattu:
Jos sua mietityttää ni leikkaa sen lelun alle esim. marsipaanista tai foliosta alusta. Ei se vaarallista ole, huuhtaset ensin ja ku ne koristeet kuitenki laitetaan vasta juuri ennen tarjoilua (ku tuskin mahtuu jääkaappiin koristeiden kera) ni ei siitä kerkeä mitään öttiäisiä imeytymään mihinkään

Pet shop elukoita näkyy usein kakkujen päällä. Meillä oli iso muovinen hämähäkki. Pesin sen ja laitoin kakun päälle, jossa oli lakunauhoista tehty hämähäkinverkkokin.

Minä olen laittanut ainakin toy story hahmoja ja bakuaneja eikä kukaan kakkuja niiden vuoksi hylkinyt. :)

jeren4vkakku1.jpg

jessen6vkakku1.jpg

No onhan ne ihan kakkujen päälle tarkoitetut ristiäishaikarat, rippilapset, hääparit ja ylioppilashatutkin muovia, joten miksi ei? Meillä oli ristiäiskakun päällä koristeena pari muovilelua, kun en sitä tyllihaikaraa halunnut.