Muovinen hiekkalaatikko kannella, mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"emppu"

Vieras
Tietäisikö kukaan mistä tuollaisia löytyisi? Siis olisi ihan oikeasti jossain nähnyt. Nettikaupassa tai pk-seudulla mielellään. Ei tarvitse olla mikään iso.

[QUOTE="poks";23879402]Huutiksesta? Mä etsin tänään muksulle liukumäkeä ja musta tuntuu, että siellä oli kilpikonnahiekkalaatikkokin..? En mene vannomaan kylläkään.[/QUOTE]

No onhan tuolla näköjään, hinta nyt 50€... Ihan en ole noin paljon valmis maksamaan :) Onpa oikeasti yllättävän korkeaksi noussut hinta. Onkohan mahtanut uutenakaan maksaa noin paljon?!

[QUOTE="a p";23879486]Oikeasti? Mistä päin?
Tiedätkö onko noita kansia vielä myynnissä? En nimittäin ainakaan netistä löytänyt.[/QUOTE]

Niitä oli ainakin viime kesänä liikkeessä ja netissä on kyllä se allas.
Asutaan Espoossa.
Pistä vaikka sähköpostia eh1705@kolumbus.fi, jos kiinnostaa. En minä sillä mitään tee enkä jaksa pistää huutikseenkaan. Hiekkaakin on, puretaan puinen hiekkalaatikko pois pihalta ;)

[QUOTE="a p";23879465]No onhan tuolla näköjään, hinta nyt 50€... Ihan en ole noin paljon valmis maksamaan :) Onpa oikeasti yllättävän korkeaksi noussut hinta. Onkohan mahtanut uutenakaan maksaa noin paljon?![/QUOTE]

Maksaa uutena 35 euroa (katsoin netistä juuri)

[QUOTE="poks";23879566]No on tosiaan sitten hinta hiukan pompsahtanut... :D[/QUOTE]

tuota ei kyllä enää näy olevan Suomessa, ja jos joku juuri tuon välttämättä haluaa... :) Itse katselin samaa br:n sivuilta, mutta ei tosiaan ole enää saatavilla vaikka nettisivuilta löytyykin.

Yhteistyössä