R RKk Vieras 08.01.2010 #1 tietääkö kukaan missä myytäisiin muovista hyllyreuna"pitsiä"? Kiitokset vastauksista!
V vieras Vieras 08.01.2010 #2 Veikkaan että tiimari ja tarjoustalo myy. Varma en ole, muuta aivan kuin oisin siellä joskus nähnyt.
K kinuski Vieras 08.01.2010 #3 Ootko ihan varma että haluat sellaista? Se saattaa olla palstan mielestä aika junttia!!! En kylläkään tiedä missä sitä myydään.
Ootko ihan varma että haluat sellaista? Se saattaa olla palstan mielestä aika junttia!!! En kylläkään tiedä missä sitä myydään.
M Marilii Vieras 08.01.2010 #4 Tiimarissa tosiaan ainakin ennen myytiin. Minä laitoin sitä siivouskomeron hyllyjen reunoihin (juntti ).
Tiimarissa tosiaan ainakin ennen myytiin. Minä laitoin sitä siivouskomeron hyllyjen reunoihin (juntti ).
T Tiimari Vieras 08.01.2010 #5 Tiimarissa työskennelleenä osaan sanoa, että myytiin aiemmin, mutta ei enää ole valikoimassa. Sitä en osaa sanoa, tuleeko myöhemmin uudestaan.
Tiimarissa työskennelleenä osaan sanoa, että myytiin aiemmin, mutta ei enää ole valikoimassa. Sitä en osaa sanoa, tuleeko myöhemmin uudestaan.
R RKK Vieras 08.01.2010 #7 joo mä ehdottomasti haluan sellaista, ja laitan vielä ihan näkyvälle paikalle keittiön hyllyihin