Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Hih, tänään on sun vuoros murista. Minä tein sitä eilen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Hih, tänään on sun vuoros murista. Minä tein sitä eilen![]()
no olisko aihetta murista viel tänäänvoitas yhes!
mistä sä pääsit murisemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Hih, tänään on sun vuoros murista. Minä tein sitä eilen![]()
Mies lähti parille eikä enää vastannut puhelimeen, ketju löytyy nimellä "vidun äijä"
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Voi naisparkoja....
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Voi naisparkoja....
:hug:
Vilpitöntä sympatiaa...
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Hih, tänään on sun vuoros murista. Minä tein sitä eilen![]()
Mies lähti parille eikä enää vastannut puhelimeen, ketju löytyy nimellä "vidun äijä"
![]()
joo taisinki se lukastameilläki ollaan takuttu tästä "parille" menemisestä.. aina joka ikinen kerta tulee viestiä et jääki pidempään. 99% kerroista.
itellä kuitenki pari on pari ja ei pitkällä kaavalla.
laitoin jo puhelimen äänettömälle.. ei jaksa
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Hih, tänään on sun vuoros murista. Minä tein sitä eilen![]()
![]()
joo taisinki se lukastameilläki ollaan takuttu tästä "parille" menemisestä.. aina joka ikinen kerta tulee viestiä et jääki pidempään. 99% kerroista.
itellä kuitenki pari on pari ja ei pitkällä kaavalla.
laitoin jo puhelimen äänettömälle.. ei jaksa
On se hassua jos itse ilmoitan ottavani vain muutaman ja sitten katoan loppuillaksi kertomatta minne niin kyllä siitä mourutaan ainakin viikko :headwall:
Puolestani voi olla pidempäänkin, kunhan ilmoittaa, eilenkin meni ruuat pilalle kun prkl voinut sanoa että venähtääkin |O
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Höööh.... taustat tietäen tiedän, että riepoo, mutta toisaalta itse just neljä päivää tuskafestareilla remunneena tiedän, että ei se soittaminen oo siellä ehkä mielessä, mutta jos lupaa soittaa niin toki pitää soittaa!
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Höööh.... taustat tietäen tiedän, että riepoo, mutta toisaalta itse just neljä päivää tuskafestareilla remunneena tiedän, että ei se soittaminen oo siellä ehkä mielessä, mutta jos lupaa soittaa niin toki pitää soittaa!
no sovittiin et kerran pväs soittaa et tiedän kaiken olevan okei.. eikä meidän puhelut nyt kestä kun sen muutaman minuutin.. Mut ehkä mä elän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Höööh.... taustat tietäen tiedän, että riepoo, mutta toisaalta itse just neljä päivää tuskafestareilla remunneena tiedän, että ei se soittaminen oo siellä ehkä mielessä, mutta jos lupaa soittaa niin toki pitää soittaa!
no sovittiin et kerran pväs soittaa et tiedän kaiken olevan okei.. eikä meidän puhelut nyt kestä kun sen muutaman minuutin.. Mut ehkä mä elän![]()
No kyllä nyt kerran päivässä pitää ilmoittaa itsestään!!!
Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:Sanon aina ukolle, kun lähtee ryypylle, että mulle ei tarvi soitella kännipuheluita.. Jos erehtyy soittamaan, niin kysyn 'onko jotain sattunu? kättä jalkaa poikki? Ootteko elossa. Jos olette ehjänä, niin kiva kun soitit, kiva kiitti hei' Ja tuo siis loppuu siihen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:No jos se sinua lohduttaa niin ei ukkoretkus ole minullekkaan soittanut koko päivänä!! Se sika...
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:Sanon aina ukolle, kun lähtee ryypylle, että mulle ei tarvi soitella kännipuheluita.. Jos erehtyy soittamaan, niin kysyn 'onko jotain sattunu? kättä jalkaa poikki? Ootteko elossa. Jos olette ehjänä, niin kiva kun soitit, kiva kiitti hei' Ja tuo siis loppuu siihen![]()
ei meilläkään soitella kaupunkireisuilta muutakuin jos o hätä kädes.. nyt on yli 300km pääs nii nii ois kiva kuulla et hengis ollaan ja kaikki ok. siinä olis seki puhelu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:No jos se sinua lohduttaa niin ei ukkoretkus ole minullekkaan soittanut koko päivänä!! Se sika...
EIKÖ!! voi perkele! nyt tulee tunti turpaan ilman mainostaukoja!!!