murrr... grr.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
ei oo ukosta kuulunu koko päivänä mitään.. on ilosaaressa. Lupas soitella kolmen jälkeen.. ei oo puhelin soinu.. mahtanu olla kiirus pvä..

kelloki alkaa oleen jo sen verran et ei tarttekkaa soittaa. en jaksa/ ole kiinnostunu kännipuheluista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Hih, tänään on sun vuoros murista. Minä tein sitä eilen :D

no olisko aihetta murista viel tänään :D voitas yhes!

mistä sä pääsit murisemaan?

Mies lähti parille eikä enää vastannut puhelimeen, ketju löytyy nimellä "vidun äijä"
:D

joo taisinki se lukasta:D meilläki ollaan takuttu tästä "parille" menemisestä.. aina joka ikinen kerta tulee viestiä et jääki pidempään. 99% kerroista.

itellä kuitenki pari on pari ja ei pitkällä kaavalla.

laitoin jo puhelimen äänettömälle.. ei jaksa

Mies lähti parille eikä enää vastannut puhelimeen, ketju löytyy nimellä "vidun äijä"

joo taisinki se lukasta:D meilläki ollaan takuttu tästä "parille" menemisestä.. aina joka ikinen kerta tulee viestiä et jääki pidempään. 99% kerroista.

On se hassua jos itse ilmoitan ottavani vain muutaman ja sitten katoan loppuillaksi kertomatta minne niin kyllä siitä mourutaan ainakin viikko :headwall:

Puolestani voi olla pidempäänkin, kunhan ilmoittaa, eilenkin meni ruuat pilalle kun prkl voinut sanoa että venähtääkin |O

On se hassua jos itse ilmoitan ottavani vain muutaman ja sitten katoan loppuillaksi kertomatta minne niin kyllä siitä mourutaan ainakin viikko :headwall:

Puolestani voi olla pidempäänkin, kunhan ilmoittaa, eilenkin meni ruuat pilalle kun prkl voinut sanoa että venähtääkin |O

joo meil toimii toi ilmotuspuoli (paitsi nyt ) mut mua vaan rassaa se et jos sanotaan et menee parille niin se ei oo ikinä se pari vaan aina pitkällä kaavalla.
VAkuutteluista huolimatta ei tuu himaan ku vasta kolmen jälkeen...
Okei eihän sitä voi aina tietää mut se et se on joka ikinen kerta nii käy vituttaan:D Sanois ihan sit suoraan et ei tiedä kauanko menee niin en odota. Ei oo kovinkaan vaikeeta:D

Höööh.... taustat tietäen tiedän, että riepoo, mutta toisaalta itse just neljä päivää tuskafestareilla remunneena tiedän, että ei se soittaminen oo siellä ehkä mielessä, mutta jos lupaa soittaa niin toki pitää soittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Höööh.... taustat tietäen tiedän, että riepoo, mutta toisaalta itse just neljä päivää tuskafestareilla remunneena tiedän, että ei se soittaminen oo siellä ehkä mielessä, mutta jos lupaa soittaa niin toki pitää soittaa!

no sovittiin et kerran pväs soittaa et tiedän kaiken olevan okei.. eikä meidän puhelut nyt kestä kun sen muutaman minuutin.. Mut ehkä mä elän:D

no sovittiin et kerran pväs soittaa et tiedän kaiken olevan okei.. eikä meidän puhelut nyt kestä kun sen muutaman minuutin.. Mut ehkä mä elän:D

No kyllä nyt kerran päivässä pitää ilmoittaa itsestään!!!

No kyllä nyt kerran päivässä pitää ilmoittaa itsestään!!!

nii munki mielestä:D

Sanon aina ukolle, kun lähtee ryypylle, että mulle ei tarvi soitella kännipuheluita.. Jos erehtyy soittamaan, niin kysyn 'onko jotain sattunu? kättä jalkaa poikki? Ootteko elossa. Jos olette ehjänä, niin kiva kun soitit, kiva kiitti hei' Ja tuo siis loppuu siihen :D

Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:
Sanon aina ukolle, kun lähtee ryypylle, että mulle ei tarvi soitella kännipuheluita.. Jos erehtyy soittamaan, niin kysyn 'onko jotain sattunu? kättä jalkaa poikki? Ootteko elossa. Jos olette ehjänä, niin kiva kun soitit, kiva kiitti hei' Ja tuo siis loppuu siihen :D

ei meilläkään soitella kaupunkireisuilta muutakuin jos o hätä kädes.. nyt on yli 300km pääs nii nii ois kiva kuulla et hengis ollaan ja kaikki ok. siinä olis seki puhelu:D

Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:

ei meilläkään soitella kaupunkireisuilta muutakuin jos o hätä kädes.. nyt on yli 300km pääs nii nii ois kiva kuulla et hengis ollaan ja kaikki ok. siinä olis seki puhelu:D

Laita vaan tekstari sen kaverille vaiks. Jos oikein alan ajatteleen synkkiä, niin kylhän omainen tiedon saa, jos tosiaankin on käynyt huonosti. Ukollas on vaan hauskaa olla sammuneena, kun koko festari menee sen ohitse ;) Pikemminki sulle jaksuja, että jaksat hänen krapulaansa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
No jos se sinua lohduttaa niin ei ukkoretkus ole minullekkaan soittanut koko päivänä!! Se sika...

EIKÖ!! voi perkele! nyt tulee tunti turpaan ilman mainostaukoja!!!

Oikein, saa mokoma opetuksen että kannattais soittaa!! Piekse se niin että elton johnkin vaikuttaa heterolta sen rinnalla! Yleensä en kannusta väkivaltaan mutta nyt ukkos meni liian pitkälle.. on se uskomaton sälli, missä puussa tuollaisia oikein kasvaa...

Yhteistyössä