Murrrrrr....

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Ollaan anopin kanssa sovittu, et se hoitaa lapsia koko päivän mun veljen hääpäivänä, kun isäntä on bestman ja mä muuten vaan autan.
Nyt kuulemma anoppi varannu kampaajan sille päivälle.

Juu ja kenelläkään ei oo velvollisuutta hoitaa meidän lapsia, isovanhemmilla on myös oma elämä ja oikeus elää sitä.
Mut silti, jos jotain sovitaan, niin pidettäs siitä sitten kiinni...

Tylsä homma! Olisko hän unohtanu? Voisko hän siirtää sitä? Tai sit jos sulla on joku muu hoitaja tiedossa niin näpäytät vähän ja ilmotat ettei tarvii hoitaa.

Mulla onneks kiva anoppi, appi-ukko sitte onkin jotain infernaalisen kammottavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Kysyppä anopilta onko ajatellut ottaa lapsesi mukaan kampaajalle vai miten on ajatellut hoitaa sen aikaa. ;)

Mulla kiehahti taas vähän turhan tehokkaasti, joten en puhu isännällekkään hetkoseen mitään, kun tulee muuten sanottua pahasti :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja moona:
Tylsä homma! Olisko hän unohtanu? Voisko hän siirtää sitä? Tai sit jos sulla on joku muu hoitaja tiedossa niin näpäytät vähän ja ilmotat ettei tarvii hoitaa.

Mulla onneks kiva anoppi, appi-ukko sitte onkin jotain infernaalisen kammottavaa!

En tiiä... Saa isäntä hoitaa äitinsä kanssa.
Meil todella vähissä lastenhoitajat, joten on varmaan melkein mahdotonta järkätä toista hoitajaa vaikka haluttas kyllä.

Yhteistyössä