MURRRRRRR!!!! tarhasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
ja se helvetin takaportti oli TAAS lukossa!! eli ei päästy sisälle ja mulla puhelin kotona.. no ei auta ku hypätä autoon ja painella hakemaan puhelinta. |O

takaportin pitäs aueta 8.30 kun etuovi menee lukkoon..

olisko 5. kerta lyhyenajan sisällä!! |O |O

ja sitten!

MITEN VITUSSA VOI UNOHTAA JOS LAPSI ON OKSENTANUT YÖLLÄ!!!?!?!?!??!?!?!? :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O

oli sit yks " viisas " mamma tuonu pilttinsä tarhaan ja eiköhän poika oksenna sielläkin sitten. Kuulemma oli oikeesti UNOHTANUT!!!!!!!!!!!!!!

oli sit soitettu perään et hakee poikansa kotia.. oli just nimittäin odottelemassa ku mentiin. VOI VITTU SANON MINÄ!!

sanoin hoitajalle et antaa rankkaa palautetta...

vittu ku kiristää!!

Jos moni muukin lapsi tai itse on ollut heikossa kunnossa yöllä, ei muista. Jos tarhantädit haluavat pitää piltit turvassa jokerinaamapuukottajilta, ja ovi on siksi lukossa. Jos tauti on tarttunut tarhasta tuolle pienelle lapselle myös, voi tulla teihin ihan ilman että on tuon yhden perheen syytä.

Vähän ymmärrystä ja armoa, ihmisiä me vain kaikki ollaan :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos moni muukin lapsi tai itse on ollut heikossa kunnossa yöllä, ei muista. Jos tarhantädit haluavat pitää piltit turvassa jokerinaamapuukottajilta, ja ovi on siksi lukossa. Jos tauti on tarttunut tarhasta tuolle pienelle lapselle myös, voi tulla teihin ihan ilman että on tuon yhden perheen syytä.

en ymmärrä.. enkä meinaakkaan.

no miten sä kuvittelet et ihmiset tuo lapset tarhaan jos kaikki ovet on lukossa??

ei puhelimen varaan voi tuudittautua..

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

no miten sä kuvittelet et ihmiset tuo lapset tarhaan jos kaikki ovet on lukossa??

ei puhelimen varaan voi tuudittautua..

No, mikrofonilla varustettu summeri voisi olla hyvä lisä tuollaiseen päiväkotiin. Ovet siellä saa mun puolesta olla lukossa AINA.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä en jaksa stressata noista taudeista. niitä tulee ja menee, varsinkin päiväkodissa.

Näin juuri. Mutta mun mielestä olisi silti kiva, että annettaisi lapsen parantua rauhassa. Mun miehen kaverin lapsella oli kuumetta jotain yli 38 ollut yöllä, mutta koska aamulla ei enää ollut niin veivät hoitoon ja ei mennyt kuin pari tuntia kun hoidosta soitettiin, että pojalla kuume noussut.

Totta, kannattais lapsen antaa sairastaa rauhassa. SAma koskee aikuisia, pitkittyy vaan se parantuminen ja muutkin samalla tarttuu.

Tosiaan et voi mitenkään todistaa, että oksutauti tulis just tolta lapselta, kun se voi tulla keltä tahansa muultakin..vaikkapa sulta, jos sulla itellä onkin vaan oireeton versio..voit kanniskella itsekin pöpöjä.

Mun mielestä paras ratkaisu on pitää tarhat lukossa. Eli on paljon fiksumpaa, et tonne tarhaan tosiaan hankittais joku summeri. Ehdota sitä? Täälläkin oli ihan vasta karannut joku mielenterveydellisesti epävakaa mies, joka vahingoittaa mahd. ihmisiä. Kaiken lisäksi liikkui koulujen ja tarhojen alueilla. Noistahan saadaan tieto vasta jälkikäteen, joten on vaan parempi pitää ne ovet lukossa. Ei sitä koskaan tiedä, mitä tapahtuu. Parempi siis tehdä ennaltaehkäisyä kuin jälkikäteen märistä tapahtuneita..

Minä en jaksa stressata noista taudeista. niitä tulee ja menee, varsinkin päiväkodissa.

En minäkään.

Mutta idiootti on se äiti, jonka lapsi oksentaa yöllä, ja tämä ajattelee että lapsen voi hyvin viedä hoitoon koska ei ole oksentanut kuin kerran...eiku siis, "unohtaa" että lapsi oksensi yöllä. Vaikken taudeista stressaakaan, niin en tajua sitä, että sairas (ei edes toipilas) lapsi viedään tieten tahtoen hoitoon muita tartuttamaan :|

ei saa silti tahallaa tulla tartuttamaan,on vastuutonta omaa ja muita kohtaan. en kyl käsitä miten vanhempi ei jaksa stressata taudeista, miksi haluaa omalle lapselle pahan olon vaikka voisi sen välttää sillä että kaikki antaisivat parantua rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:
pidä pilttis kotona jos on noin vaikeeta

ei mulla vaikeeta ole muuten mut jos siis tahallaan tuodaan tarhaan tartuttamaan muita kun kyseessä on kuitenki tauti joka tarttuu herkästi ja pahimmassa tapauksessa tarttuu kaikkiin.

ethän säkään ota kylään ihmisiä jotka oksentaa ja varmasti menee herneet jos kylään tulee ihmisiä joiden lapsi alkaa oksentamaan ja sit kuulet et joo oksensi yölläkin...

Eri asia olis jos olis alkanu oksentamaan kesken päivää ilman mitään varoitusta..

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:

Näin juuri. Mutta mun mielestä olisi silti kiva, että annettaisi lapsen parantua rauhassa. Mun miehen kaverin lapsella oli kuumetta jotain yli 38 ollut yöllä, mutta koska aamulla ei enää ollut niin veivät hoitoon ja ei mennyt kuin pari tuntia kun hoidosta soitettiin, että pojalla kuume noussut.

Kauheaa jos joutuisi itse töihin kun on vatsataudissa ja kuumeessa, miettikää ihan pikkasen kuinka ankea olo on vatsataudissa. AINAHAN melkein käytännössä kuume laskee aamulla hetkeksi ja nousee päivän mittaan uudelleen, että se ei oo merkki parantumisesta jos ei oo aamullla kuumetta kun on yöllä oksentanut. Mutta joillekin vanhemmille se ura tuntuu olevan tärkeämpi kuin lapsen hyvinvointi.