Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Just ostin Club fir Fiven uuden levyn, sillä on muutama hyvä kappale, sen kuuntelin ja nyt King´s Singersin levyä Capella
Minä olen tykännyt ekasta levystä asti Club for Fivesta. :heart: en kaikista kappaleista, mutta useista.Club for five :heart:
Minä kuuntelen parhaillaan Jewelin vanhempaa tuotantoa.
Just ostin Club fir Fiven uuden levyn, sillä on muutama hyvä kappale, sen kuuntelin ja nyt King´s Singersin levyä Capella
koneelta jotain..Sonata Arcticaa, Breaking Benjaminia tai Volbeatia yleensä..mutta kaikki menee![]()
Tällä uudella levyllä oli hyvä esim kappale Joka päivä ja jokaikinen yö. Alunperin tietty Eppujen.Oon mie muistaakseni joskus kuullut pari kappaletta, ihan ok välillä.![]()
Nyt vuorossa Mozart L'Opera Rock. Kyllä ranska on kaunis kieli vaikka en osaa sitä sanaakaan![]()
Kuinka ne liittyvät toisiinsa?Minä taas en voi sietää Club for Fivea, vaikka olen saanut klassisen muusiikin koulutuksen.
Kuinka ne liittyvät toisiinsa?![]()
Kiitos vastauksesta.No ei varsinaisesti mitenkään, mutta yleensä ihmiset pitävät Club for Fiven kuuntelijoita korkeatasoista laulua arvostavina ja ylipäänsä laulu(kuoro) musiikkiin perehtyneinä. Minusta se on vaan tekotaiteellista rahastusta.