Muslimeilta puuttuu kokonaan huumorintaju.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdasmieliset muslimit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27133259]En sekoita.

Miksi muuten sinä muslimi asut vääruskoisten koirien maassa? Eikös olisi parempi jos sä asuisit muslimaassa jossa noudatettaisiin uskontosi mukaista sharia-lakia?[/QUOTE]

Mä olen kristitty,mutta enemmän katon vinoon ateisteja kuin muslimeja. Harvempi muslimi mulle on tullut saarnaamaan kuin vegaani ateisti.

Eipäs-juupas-eipäs...Kyllä sekoitat. :D

Miksi minun pitäisi asua muualla kuin Suomessa? Ei täällä mikään estä minua elämästä niinkuin elämme! Ihan tavallista elämää...

PS. Päivitäpä tietosi tuosta sharia-lain noudattamisesta. ;)

Ymmärrän, että häpeät islamin oppia, ja puhuisit mieluummin marski-elokuvasta. Niin minäkin tekisin, jos epäonnekseni olisin muslimi.

Päivitä itse tietosi shariasta. Päivität tietosi sinne 600-luvulle, niin olet ajan tasalla, sillä sharia ei ole muuttunut mihinkään Muhammedin ajoista. Päitä katkovat minkä ehtivät, ja sen haluavat myös Eurooppaan levittää.

Laitat Googleen hakusanaksi beheading tai YouTubeen hakusanaksi vaikkapa Tunisian Muslims Behead An Apostate, niin näet omin silmin mitä islam on VUONNA 2012. Siinä sinulle sharialaki päivitettynä.

[QUOTE="vieras";27133337]Ymmärrän, että häpeät islamin oppia, ja puhuisit mieluummin marski-elokuvasta. Niin minäkin tekisin, jos epäonnekseni olisin muslimi.

Päivitä itse tietosi shariasta. Päivität tietosi sinne 600-luvulle, niin olet ajan tasalla, sillä sharia ei ole muuttunut mihinkään Muhammedin ajoista. Päitä katkovat minkä ehtivät, ja sen haluavat myös Eurooppaan levittää.

Laitat Googleen hakusanaksi beheading tai YouTubeen hakusanaksi vaikkapa Tunisian Muslims Behead An Apostate, niin näet omin silmin mitä islam on VUONNA 2012. Siinä sinulle sharialaki päivitettynä.[/QUOTE]

Sanoin jo, että minua ei vois joku Marski-leffa vähempää kiinnostaa. Sharialla viittasin tuohon, että näytit olettavan, että kaikki muslimimaat noudattavat vain sharia-lakia.

Yhdysvaltain suurlähettilään ja kolmen edustuston henkilökuntaan kuuluvan ihmisen raportoidaan kuolleen Libyan Bengasissa Yhdysvaltain edustustoon tehdyssä iskussa. Libyan viranomaisten välittämistä tiedoista kertoo muiden muassa France24.

Raketti-isku tapahtui ilmeisesti jo aiemmin syttyneiden mielenosoitusten jälkeen. Protestit synnytti islamia loukkaavaksi katsottu yhdysvaltalainen Muhammed-elokuva, kertoo BBC.

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/53442-suurlahettilas-kuoli-libyassa-protesti-poliittisesta-elokuvasta

[QUOTE="vieras";27133672]Muslimit tarvitsisivat suvaitsevaisuuskasvatusta.[/QUOTE]

Hekin. Muslimit ovat ihmisiä siinä missä kristityt. Suomessa asiat ovat varsin hyvin, mutta esimerkiksi yhdysvalloissa kristityt hyökkäävät aborttiklinikoihin.

Kiihkoilijoita ei tarvita missään uskonnossa.

Ihme juttu, että kun kristitty norjalainen kiihkoilija tappaa lapsia, niin hommafoorumilaiset linkittäjät eivät aktivoidu kiihkoilemaan kristittyjen kauheista murhateoista. No, eipä sitä hommafoorumilla edes mitenkään kovin paheksuttuna edes pidetty.

Ihme juttu, että kun kristitty norjalainen kiihkoilija tappaa lapsia, niin hommafoorumilaiset linkittäjät eivät aktivoidu kiihkoilemaan kristittyjen kauheista murhateoista. No, eipä sitä hommafoorumilla edes mitenkään kovin paheksuttuna edes pidetty.

Sinä et vuodata kyyneltäkään niiden ihmisten puolesta jotka joutuvat makujen ryöstämiksi, raiskaamiksi ja tappamiksi. Kaiken olet valmis uhraamaan monikulttuurisuuden alttarille.

[QUOTE="vieras";27134437]Sinä et vuodata kyyneltäkään niiden ihmisten puolesta jotka joutuvat makujen ryöstämiksi, raiskaamiksi ja tappamiksi. Kaiken olet valmis uhraamaan monikulttuurisuuden alttarille.[/QUOTE]

Sä olet varmaan ylpeä tuosta aikaansaannoksestasi :D

Mut ei susta kirjallisten tuotosten ammattilaista saa tekemälläkään. Jatka vaan yöllistä lehtien jakelua, se sopii sulle parhaiten.

[QUOTE="vieras";27134437]Sinä et vuodata kyyneltäkään niiden ihmisten puolesta jotka joutuvat makujen ryöstämiksi, raiskaamiksi ja tappamiksi. Kaiken olet valmis uhraamaan monikulttuurisuuden alttarille.[/QUOTE]

Mitenköhän tuo hommafoorumilta kopioimasi kappale liittyi minun kommenttiin? Jotenkin naurattaa kun tuo, tismalleen sama lainaus, ilmestyy liki jokaiseen keskusteluun.

Hekin. Muslimit ovat ihmisiä siinä missä kristityt. Suomessa asiat ovat varsin hyvin, mutta esimerkiksi yhdysvalloissa kristityt hyökkäävät aborttiklinikoihin.

Kiihkoilijoita ei tarvita missään uskonnossa.

No entäs ateistikiihkoilijat? Sellaiset, kuin vaikkapa Kari Enqvist, joka on ollut lähettämässä kristittyjä lobotomiaan? Tuomitsemmeko me myös ateistikiihkoilijat?

Yhteistyössä