Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Rukoilkoot rättipäät kotonaan![]()
taitaa niillekkin olla ihan oikeat nimikkeet. Taitaa ne rätit korkeintaan olla naisten aluskalsareissa menkkojen aikaan tai tiskialtaan reunassa.
(yks rukoilu vie vähemmän aikaa kuin tupakki tauko..kumpi on terveellisempää?)
Voi kestää puolesta tunnista tuntiin.taitaa niillekkin olla ihan oikeat nimikkeet. Taitaa ne rätit korkeintaan olla naisten aluskalsareissa menkkojen aikaan tai tiskialtaan reunassa.
(yks rukoilu vie vähemmän aikaa kuin tupakki tauko..kumpi on terveellisempää?)
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Voi kestää puolesta tunnista tuntiin.
Miten siellä normaalit taukoa pitää kun muslimeita lattialla rähmällään perse pystyssä toisten tiellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Voi kestää puolesta tunnista tuntiin.
Miten siellä normaalit taukoa pitää kun muslimeita lattialla rähmällään perse pystyssä toisten tiellä![]()
Muslimin rukoilu ei muutamaa minuuttia kauempaa kestä.
Jotkut hartaushetket tai mitä ikinä ovatkaan ovat sitten pidempiä, mutta se perussetti joka pitäisi vetäistä viidesti päivässä kestää tosiaan pari hassua minuuttia.
Mutta vaikka kestäisi 10 sekuntia, niin sille on omat paikkansa, eikä työpaikan taukohuone ole paras mahdollinen paikka minusta.
Ja kunnialliset rukoileekin silleen ettei kukaan huomaa et mitään edes tapahtuu.
Näinpä.
Taitaa olla melkoisen kokoiset sikarit woltilla jos se tupakka vie _enenmän_ aikaa :O
Ja niiden rukoilemista ei ole mitään hyötyä.ehe ehe ehe.. menes kuule vaikka moskeijalla käymään arkipäivänä ni ei kestä puoltatuntia. Ihan kuule korkeintaan 5min jos sitäkään.
Jaa muslimitko ei normaaleita..hmm oletko kenties jonkun psykka tai lekuri et pystyt noin määritteleen? tuskin
Ja kunnialliset rukoileekin silleen ettei kukaan huomaa et mitään edes tapahtuu.
Muslimi ei joikaa rukoillessaan, vaan on hissukseen.Jep. Harvoin mitään kristittyja näkee perse pystyssä joikaamassa.
Eksä?
Mun mies on kyllä muslimi, mutta hän ei rukoile laisinkaan.
Ihan niinku yleissivistyspohjalta nämä jutut on tiedossa.