Muslimit pakottavat pieniä lapsia tekemään itsemurhapommi-iskuja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikessa järkyttävyydessä on pakko ajatella että jos ja kun isis päihitetään nuo lapsoset tulevat meidän kouluihin iloksemme. Ja koska rasismi niin he eivät tule saamaan mitään apua tai terapiaa kokemuksiinsa.
 
Mitä ihmeen terapiaa taivaan tuuliin räjähtänyt lapsi tarvitsee?
Pilkunnussija liikkeellä. On varmasti vaikea kuvitella ettei ne kaikki muksut laiteta itsemurhapommittajiksi vaan tekevät ja näkevät hurjia asioita. Pistetään päät puskaan vaan, itse luulen että tuolta tulee järjetön määrä pakolaisia tulevaisuudessa ja täällä ollaan kuin ellun kanat idiootteina.
 
Pilkunnussija liikkeellä. On varmasti vaikea kuvitella ettei ne kaikki muksut laiteta itsemurhapommittajiksi vaan tekevät ja näkevät hurjia asioita. Pistetään päät puskaan vaan, itse luulen että tuolta tulee järjetön määrä pakolaisia tulevaisuudessa ja täällä ollaan kuin ellun kanat idiootteina.
Juuh, Eurooppaan tulee lähivuosina kymmeniä, jopa satoja miljoonia, matuja jos rajoja ei panna kiinni.
 
ISISksen terroristit eivät ole muslimeja. Eiväthän he tunne edes Koraania.
Islamilaisessa isis valtiossa islamin usko on puhtaimmillaan. Saudiarabia on maallistuneempi maa. Saddamin Irakissa oli oli vallassa sosiaalidemokraattinen baath-puolue, samoin nyt vieläkin Syyriassa on valtaa pitävä sosiaalidemokraattinen baath-puolue. Kun katsoo 20 vuotta vanhoja kuvia näistä maista niissä ei kaapunaisia näy.
 
no aijaa,Mutta suomen oma vika suomen pitäis pysyy vahvana ja koska meidän rakas valtio lyö niiden "järjen" päät yhtee niin tässä on tulos
.Ensinnäki suomen ei olis koskaa pitäny liittyy euhun.Kaikki ongelmat alkoi siitä.Ja on tulossa kovat ajat ja koetukset.Usko voi vaan pelastaa.Kannattais alkaa kerätä pakkasee ruokaa kaapit täytee.Koska tulee uudestaa. Nälänhätä katsokaa ja lukekaa otsikolla kuunnelkaa tarkkaan
 
Toi äskeinen oli vastaus sille joka puhui siitä kun Suomeen on tullu ja tulee ei toivottuja vieraita.Muks ei lähetä joka ikistä miestä takasin jotka tänne tuli.Syyttäkää valtiota nehän näistä päättää
 

Yhteistyössä