V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä ihmeen terapiaa taivaan tuuliin räjähtänyt lapsi tarvitsee?Kaikessa järkyttävyydessä on pakko ajatella että jos ja kun isis päihitetään nuo lapsoset tulevat meidän kouluihin iloksemme. Ja koska rasismi niin he eivät tule saamaan mitään apua tai terapiaa kokemuksiinsa.
Pilkunnussija liikkeellä. On varmasti vaikea kuvitella ettei ne kaikki muksut laiteta itsemurhapommittajiksi vaan tekevät ja näkevät hurjia asioita. Pistetään päät puskaan vaan, itse luulen että tuolta tulee järjetön määrä pakolaisia tulevaisuudessa ja täällä ollaan kuin ellun kanat idiootteina.Mitä ihmeen terapiaa taivaan tuuliin räjähtänyt lapsi tarvitsee?
Juuh, Eurooppaan tulee lähivuosina kymmeniä, jopa satoja miljoonia, matuja jos rajoja ei panna kiinni.Pilkunnussija liikkeellä. On varmasti vaikea kuvitella ettei ne kaikki muksut laiteta itsemurhapommittajiksi vaan tekevät ja näkevät hurjia asioita. Pistetään päät puskaan vaan, itse luulen että tuolta tulee järjetön määrä pakolaisia tulevaisuudessa ja täällä ollaan kuin ellun kanat idiootteina.
Mutta suomalaiset on ja pysyy idiootteina.Juuh, Eurooppaan tulee lähivuosina kymmeniä, jopa satoja miljoonia, matuja jos rajoja ei panna kiinni.
Mitäs ne sitten ovat jos eivät ole muslimeja?ISISksen terroristit eivät ole muslimeja. Eiväthän he tunne edes Koraania.
Islamilaisessa isis valtiossa islamin usko on puhtaimmillaan. Saudiarabia on maallistuneempi maa. Saddamin Irakissa oli oli vallassa sosiaalidemokraattinen baath-puolue, samoin nyt vieläkin Syyriassa on valtaa pitävä sosiaalidemokraattinen baath-puolue. Kun katsoo 20 vuotta vanhoja kuvia näistä maista niissä ei kaapunaisia näy.ISISksen terroristit eivät ole muslimeja. Eiväthän he tunne edes Koraania.
Semmosia suvakit ovat.Mutta suomalaiset on ja pysyy idiootteina.
ISISksen terroristit eivät ole muslimeja. Eiväthän he tunne edes Koraania.
Kaikessa järkyttävyydessä on pakko ajatella että jos ja kun isis päihitetään nuo lapsoset tulevat meidän kouluihin iloksemme. Ja koska rasismi niin he eivät tule saamaan mitään apua tai terapiaa kokemuksiinsa.
No tällä menolla turha pelko, että päihittäisimme yhtään mitään missään, paitsi ehkä osan saksan poliitikoista tyhmyydessä.Kaikessa järkyttävyydessä on pakko ajatella että jos ja kun isis päihitetään nuo lapsoset tulevat meidän kouluihin iloksemme. Ja koska rasismi niin he eivät tule saamaan mitään apua tai terapiaa kokemuksiinsa.
Kyllä ansaitsevat.Muslimit ansaitsevat 'vuoden isä'-kunniamaininnan. Vai ansaitsevatko?