Must on hauska seurata kuin aina tänne ilmestyy näitä "Ammatti ihmisiä" oikeen isolla A:lla ja sillä yrittävät saada auktoriteetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammattiauttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ammattiauttaja

Vieras
Tänään oon jo törmännyt tälläiseen kuntotarkastajaan Kätilöön ym. Olettekos itse esittäneet jotain ammattilaista että saisitte pohjaa sanomisillenne? Kerran yksi "hautausurakoitsija" rupesi väittämään mun juttua tyhjäksi vaikka tiesin tasan tarkkaan mistä puhuin ja tiesin heti ettei kyse oo mistään ammattilaisesta. Huvittaa ku ihmiset ei osaa perustella muutoin asiaa ku väittämällä sitten itseään ammattilaiseksi varsinkin jos eivät usko itse jotain asiaa niin ammatti tiedon takaa on hyvä inttää "faktoja".

Mä en yleensä käytä mun ammattinimikettä missään keskusteluissa, koska musta se on riittävää että autan ihmisiä ammatikseni, vapaa-ajalla en jaksa minkään sortin neuvoja jaella "ammattiminäni" roolissa. Jos tätä työtä tekis 24/7 ni vois pää alkaa hajota, toki on niitäkin kolleegoja jotka hyvin avuliaasti ovat neuvojaan jakelemassa emmattinimikkeellään, mutta se suotakoon heille ja hyvähän se tavallaan on =)

Mutta tää nyt ei siis liittyny tohon sun alotukseen oikein mitenkään, kun puhuit nyt wannabe-ammattilaisista :)

Kyllähän täällä on jos jonkinmoista hiihtäjää liikkeellä :D joku voiki olla ammattilainen ja esiintyä ammattinimikkeellään, mut itse otan aika varauksella kaiken mitä tääällä lukee ;) Kaikki ei oo sosiaalityöntekijöitä tai lääkäreitä jotka täällä sellaisena esiintyy :D Niin ja tietty kaikki palstan miehet ei oo oikeesti miehiä :laugh:

Olen käynyt ammattini puolesta kommentoimassa ja yrittänyt laittaa nimimerkin jotenkin sen suuntaiseksi, että ymmärretään minun ammattini puolesta jotain asiasta todella tietävän. Ammattiryhmäni on kuitenkin sen verran pieni, etten viitsi sitä ihan suoraan nimetä täällä, koska en kuitenkaan halua tulla tunnistetuksi ja asunkin vielä melko pienellä paikkakunnalla. Milloinkaan en ole "leikilläni" täällä minkäänlaista ammattilaista kyllä esittänyt, se nyt olisi ihan pöhlöä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Niin ja tietty kaikki palstan miehet ei oo oikeesti miehiä :laugh:
Mieheys nyt ei varsinaisesti ole mikään ammatti mutta kyllähän jo pelkästään genitaalit antavat meille sangen laaja-alaisen asiantuntemuksen. :D

tää tulee nyt jokseensakin ot, mutta kiinnostaisi kovasti tietää miltä se noin kaltaisesi genitaalit omaavasta tuntuu käydä lueskelemassa täällä juttuja, joita kaltaiseni genitaalit omaavat kirjoittelevat? Siis tällaista genitaalien välistä keskustelua yritän tässä herätellä... Että huvittaako suurin osa jutuista tai itkettääkö? Kun kuitenkin kirjoitellaan aika erilaisilta genitaalipohjilta...

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Niin ja tietty kaikki palstan miehet ei oo oikeesti miehiä :laugh:
Mieheys nyt ei varsinaisesti ole mikään ammatti mutta kyllähän jo pelkästään genitaalit antavat meille sangen laaja-alaisen asiantuntemuksen. :D

Niin varmaan antaa just siinä genitaalialueen tuntemuksessa ;)

Yhteistyössä