musta ei oo koskaan tuntunut näin pahalta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskana

Vieras
Mä en tiedä pitäiskö mun lähteä johonkin. Mä istun vaan hiljaa tässä sohvalla ja mies istuu keittiössä. Peruin tunti sitten meidän häät riidan seurauksena. Riita liittyi niihin häihin ja siihen että musta on koko ajan tuntunut että hän ei edes halua mun kanssa naimisiin. Enkä mäkään enää halua. Voiko tällaisen jälkeen enää jatkaa yhdessä?

Onko syy jokin muu vai häihin liittyvä?

Ohhoh olipas pölösti luettu, syy on häihin liittyvä.
Sitten on varmaan parempi että keskustelette, mitä kumpikin tahtoo. Ei häät ole vain jomman kumman juhlat vaan molempien.

Viimeksi muokattu:
Onko tämä joku viimehetken pakokauhu vai onko teidän välinne normaalistikin riitaa ja mökötystä? Se on normaalia, että välillä tulee riitoja, jolloin kaikki tuntuu ylitsepääsemättömältä. Mutta jos liiton yleisilme on samanlainen, niin sitten se on jo toinen juttu.

Häät kirvoittaa monia erimielisyyksiä. Mustakin tuntui häitä suunniteltaessa, että mies ei oikeasti edes halua naimisiin, vaikka kyse oli ainoastaan siitä ettei mies osallistunut suunapäänä häistä unelmoimiseen ja niiden suunnitteluun. Mies siis mietti häitä omaan hillittyyn tapaansa, mikä sai minut epäilemään jopa hänen rakkauttaan.

Naimisiin kuitenkin pääsimme ja onnellisia olemme. Häät ovat vain niin tunnepitoinen juttu, että niistä saa aikaan monta riitaa. Keskustelkaa!

Olen epäromanttinen nainen ja suoraan sanottuna, jos olisin mies, niin kestäis yhtään akkojen sitä hääsekoilua ja järjestelyä ja värkkäystä ja säätämistä ja murehtimista ja pohtimista. A-P-U-A!
Siinä jos missään se ajatus rakkaudesta hämärtyy kokonaan.

Mutta yritän siis lohduttaa. Jospa miehesi kanssa kyse on tästä?

Olen epäromanttinen nainen ja suoraan sanottuna, jos olisin mies, niin kestäis yhtään akkojen sitä hääsekoilua ja järjestelyä ja värkkäystä ja säätämistä ja murehtimista ja pohtimista. A-P-U-A!
Siinä jos missään se ajatus rakkaudesta hämärtyy kokonaan.

Mutta yritän siis lohduttaa. Jospa miehesi kanssa kyse on tästä?

Mä oon luvannu nykyiselle että JOS joskus naimisiin mennään ni se saa järkätä ihan mieleisensä juhlat. En ota kantaa.

Ja tosiaan kannattaa keskustella asiat halki NYT eikä sitten vasta häiden jälkeen. Juhlien järjestäminen ja se ns. avioliiton tuoma sitoumus kyllä helposti hermostuttaa ja on tunteet pinnassa mutta silti kannattaa miettiä miksi riitelette.

Koitin juuri jutella mieheni kanssa. Musta tuntuu ihan helvetin pahalta, kun olen juuri tajunnut että mä muutuin pahimman luokan bridezillaksi saman tien kun mies edes vihjaisi että saattaisi olla kosimassa mua. Olen tässä jo yksinäni päättänyt puolet häihin liittyvistä asioista ja tuputtanut miehelle niitä juttuja, ja tää riita sai siis alkunsa siitä kun mies alkoi puhumaan tietokoneen ostamisesta ja mä rykäisin kamalat herneet nenään siitä että se ei yhtään ajattele meidän hääbudjettia ja että jos hän ostaa tietokoneen niin ei voida sitten mennä naimisiin.

Mä tiedän että tää kuulostaa tyhmältä, mutta mä en ole itse ollenkaan tajunnut millainen olen ollut. Äsken kun mies sanoi sen mulle, niin mä en voinut vastata mitään, koska mä tajusin siinä hetkessä että kaikki mitä hän sanoi on totta. Mä en ois ikinä uskonut että mulle käy noin, että muutun tuollaiseksi. Pyysin mieheltäni anteeksi, ja sanoin etten halua enää koskaan puhua häistä tai naimisiin menosta. En siis sanonut tuota uhmakkaasti tai riidanhakuisesti, vaan ihan tosissani ja katuvana. Jos musta tulee tuollainen vaikka häitä ei virallisesti oo vielä edes aloitettu suunnittelemaan, niin mä en koskaan halua naimisiin. Mua pelottaa liikaa itseni, en halua olla häähirviö.

[QUOTE="vieras";25016191]Kuulostaapa lapselliselta. Että naimisiin ei mennä, koska häät aiheuttavat hirviöitymistä. Sitten voi mennä vaikka maistraatissa naimisiin.[/QUOTE]
Siin minkä ikäinen sinä oikein olet?

Yhteistyössä