Musta ei tunnu yhtään siltä, että saadaan kohta vauva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Ei sitten pätkääkään, vieläkään, vaikka tekin ootte mokomat vannoneet että kyllä se siitä kun raskaus etenee ja sitä rataa. :kieh: (pakkohan tässä on jotakuta syyttää )
Mutt eikö nyt, kun laskettuun alkaa olemaan aikaa se kuukausi, pitäisi olla jo jotain fiilistä asian suhteen?? :whistle: Kyllä mulla on raskautettu olo, ilman muuta, mutta että vauva kuukauden päästä? Ehei...

Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Peesailen. Mulla on tosin LA:han vielä melkein kaksi kuukautta. Synnytykseenkin olen jo asennoitunut, mutta että vauva olisi tosiaan tulossa meille?!?

Jos vanhat merkit pitää paikkansa, mun ei mitenkään kovin erityisesti tarvii asennoitua edes siihen synnytykseen. En oo itseasiassa tullut ajatelleeksi koko tapahtumaa ihan lähiaikoina. Mutta nyt kun alan ajattelemaan, jos homma on taas samalla tyylillä hoidettu kuin edelliset, eipä juuri kannata ajatuksiaan kuluttaakaan moiseen toimintaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ei mullakaan ollu.
Ja sitten tuli vielä niin onnettoman helppo tapaus, että alan nyt 7kk jälkeen vihdoin tottua ajatukseen, että meillä on kolme lasta.

Suorastaan ihmettelen, etten ole unohtanut minineitiä kaukaloineen mihinkään kaupan ostoskärryyn tms. :laugh:

Eli tää on siis kolmannen kohdalla ihan normaalia? :D

Mulla oli niin paha synnytyspelko, että en osannut ollenkaan ajatella vauvaa. Mekaanisesti tein kaikki valmistelut ja ostin ihania vaatteita, kun tiesin sukupuolen etukäteen, mutta päähän ei mahtunut edes synnyttämään lähtiessä, että nyt sieltä on vauva tulossa.

Yhteistyössä