musta kakka,mistä voi johtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sartsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sartsukka

Aktiivinen jäsen
30.10.2004
1 854
0
36
Lohtaja
Mistä voi johtua musta kakka?Onko vaarallista?
laku tai mustikka ei ole syynä.Ollut parina päivänä si taas normaali väristä ja si taas mustaa.Ei kipuja.
Ei ole maksaa verilättyä tai mustaa makkaraa syöty.vitamiininina otan berocan aamuisin ja kalaöljy kapselin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00091&p_haku=musta%20uloste

mielenkiintoinen teksti.Ainoaksi ongelmaksi jää se että jouduin lapsenvahdin puutteen vuoksi peruuttamaan jo toisen hammaslääkäri ajankin.
Pitänee huomenna soitella tk:hn jos vielä on mustaa....jos saan aikaiseksi...Tosin en tiedä onko se si kaupunkii meno et onks täällä edes lääkäriä.

Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
peräpukamat sitten, vuotaa siellä vähän.

mielenkiintoista.En tiennyt minulla sellaisia olevan...

niitä voi olla suolen sisässä niin ettei niiden olemassaoloa tiedä kuin tunnustelemalla ( :x )

voi oksetus.Mä oksennan jo ajatuksesta et joku menee kopeloimaan mun takapuolta...hyi hitto...

niitä voi olla suolen sisässä niin ettei niiden olemassaoloa tiedä kuin tunnustelemalla ( :x )

voi oksetus.Mä oksennan jo ajatuksesta et joku menee kopeloimaan mun takapuolta...hyi hitto...

Jos on kyse vuotavasta peräpukamasta, kakka ei ole mustaa vaan normaalin väristä, jonka joukossa on verta. Siis vuotaa niin läheltä peräreikää, ettei ehdi värjätä koko ulostemassaa mustaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Anselmiini:

Jos on kyse vuotavasta peräpukamasta, kakka ei ole mustaa vaan normaalin väristä, jonka joukossa on verta. Siis vuotaa niin läheltä peräreikää, ettei ehdi värjätä koko ulostemassaa mustaksi.

Tää nyt siis on piki mustaa.Siis oli parisen päivää si oli joku 3pv normaalia ja ny taas ja ruoka just samaa...
nyt ku ei lapsenvahteja mies pitkää päivää ja en edes tiedä onko kunnassamme lääkäriä ja vaikka olisi tulisi siitä kaupungissa hypättävää reissua.Menee pian tän takia kaikki loma suunnitelmatkin uusiksi....

Yhteistyössä