Musta taitaa tulla kamala anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutzilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
juu täällä palstalla ei saa iloita, valittaa eikä mitään leikillään sanoa, eli KAIKKI palstalaiset nyt luuri kauniseen käteen ja soittoa kallonkutistajalle :xmas:

tykkää, mennäänkö yhteiseen istuntoon :)

Oikeestikko? Mulla on taas käyny omista pojista mielessä että ihanaa kun joku muukin naispuolinen on huomannut sen kauneuden ja herkkyyden mitä omassa lapsessa on. Opettele säkin ajattelemaan näin :)

Mutzilla. Älä provoudu. Miksi sä vastaat koko ajan noihin provottajiin, kun he huomaa että sä vastaat jokaiseen heidän kettuiluun niin ne saa vain lisää vettä myllyihinsä. Ohita ne, ole kuin et olisi heitä huomannukkaan niin kyl ne lopettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
jokaisen äidin kauhu, poika tarttee joskus toisenkin naispuolisen elämäänsä kuin äidin :ashamed:

No ei ole jokaisen äidin kauhu :)

Ei niin. Ap sun kauhusi kuullostaa jo todella sairaalta.

Peesi. Mulla oli anoppina mustasukkainen, poikaansa takertuva äiti joka piti mua huorana joka oli vienyt väkisin hänen viattoman poikansa... Ja mies oli avuton nynny... Nyt ex-mies...

Alkuperäinen kirjoittaja Hopeinen Kuu:
Mutzilla. Älä provoudu. Miksi sä vastaat koko ajan noihin provottajiin, kun he huomaa että sä vastaat jokaiseen heidän kettuiluun niin ne saa vain lisää vettä myllyihinsä. Ohita ne, ole kuin et olisi heitä huomannukkaan niin kyl ne lopettaa.

koska mulla on tylsää :laugh:

juu täällä palstalla ei saa iloita, valittaa eikä mitään leikillään sanoa, eli KAIKKI palstalaiset nyt luuri kauniseen käteen ja soittoa kallonkutistajalle :xmas:

tykkää, mennäänkö yhteiseen istuntoon :)

saiskohan siitä alennusta? :D

otetaan samalla omat vanhemmat, appivanhemmat, siskonkummin kaimatkin mukaan niin varppina sais alennusta :laugh: :laugh:

Miksi sitten valitat jos kerta haluat hyeena lauman kimppuusi? :snotty:

Miksi sitten valitat jos kerta haluat hyeena lauman kimppuusi? :snotty:

oonko mä tänään valittanu? tänään mulle on ihan sama mitä porukka sanoo, saan vaan hyvät naurut :kieh:

Kyllähän monille äideille ja isillekin tulee haikea mieli viimeistään siinä vaiheessa kun vanhimmat lapset/viimeisimmät muuttavat pois kotoa.. Ja varmasti ei Mutzilla ole ainoa, joka tuntee noin. Eiköhän täällä vähän ole jotkut ylireagoineet, kun insestistä syytetään :o

Eikä se, että ei haluaisi lapsen koskaan kasvavan isoksi tai muuttavan pois/rakastuvan, tarkoita sitä etteikö kuitenkin toivoisi lapselleen parasta ja ymmärtäisi sen, että se tulee tapahtumaan kuitenkin ajan myötä, ja se on oikeastaan hyvä asia loppujen lopuksi. Niinhän se elämä menee, vaikka vanhemmat lapsiinsa olisivatkin suuresti kiintyneet ja rakastuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Kyllähän monille äideille ja isillekin tulee haikea mieli viimeistään siinä vaiheessa kun vanhimmat lapset/viimeisimmät muuttavat pois kotoa.. Ja varmasti ei Mutzilla ole ainoa, joka tuntee noin. Eiköhän täällä vähän ole jotkut ylireagoineet, kun insestistä syytetään :o

Eikä se, että ei haluaisi lapsen koskaan kasvavan isoksi tai muuttavan pois/rakastuvan, tarkoita sitä etteikö kuitenkin toivoisi lapselleen parasta ja ymmärtäisi sen, että se tulee tapahtumaan kuitenkin ajan myötä, ja se on oikeastaan hyvä asia loppujen lopuksi. Niinhän se elämä menee, vaikka vanhemmat lapsiinsa olisivatkin suuresti kiintyneet ja rakastuneet.

Ja en nyt tarkoita kiintymyksella ja rakastuneisuudella mitään romanttista tai seksuaalista, vaan ihan äidin- ja isänrakkautta.

Yhteistyössä