Musta tuntuu et monet pitkätukat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jenna

Vieras
käyttää oikeesti peruukkia. Siis monilla muijilla on nykyään sellanen musta tai punanen liehuletti, ja mä ite ostin hiljan sellasen punasen. Ja se on siis niin ku oikee letti, kukaan ei huomaa eroa. Tälläkin palstalla piisaa niitä tukan esittelijöitä.. ja musta alkaa tuntua että niillä on tää samanlainen peruukki kaikilla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Juu juu totta kai, eihän kellään voi olla oikeasti pitkiä hiuksia :xmas: Olen erään pitkähiuksisen palstalaisen tavannut ja kyllä ne hiukset ovat aidot :D

Mistäs sä sen tiedät onko ne aidot, ei sitä voi tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu juu totta kai, eihän kellään voi olla oikeasti pitkiä hiuksia :xmas: Olen erään pitkähiuksisen palstalaisen tavannut ja kyllä ne hiukset ovat aidot :D

Kyllä sen näkee

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kyllä sen näkee

Ei muuten näe. Munkin "hiuksia" on jo kehuttu ja ihailtu pitkin kaupunkia.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
fjongan tukka ei oo aito, baarissa nähtyä.

Kui lähellä kävit tiirailemassa :whistle:

Siltä tuli peruukki silmille illan mittaan monesti, ja joku sen hoitokin veti sen siltä pois pariin kertaan, molemmat vaan räkätti ja fjonga laitto sen takasin päähän veskissä. Sanoin sille että oon luullut sitä aidoksi, se sano että niinhän ne kaikki. :laugh:
Aika täti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Ei pidennys ole sama asia kuin peruukki. Tuskin peruukkeja kovin moni pitää, nehän hiostaa, mut pidennykset taitaa olla aika yleisiä

On se ihan sama, kuollutta karvaa. Ja pidennyksistä huomaa paremmin että on epäaito.

Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
fjongan tukka ei oo aito, baarissa nähtyä.

Kui lähellä kävit tiirailemassa :whistle:

Siltä tuli peruukki silmille illan mittaan monesti, ja joku sen hoitokin veti sen siltä pois pariin kertaan, molemmat vaan räkätti ja fjonga laitto sen takasin päähän veskissä. Sanoin sille että oon luullut sitä aidoksi, se sano että niinhän ne kaikki. :laugh:
Aika täti.

Niin varmaan joo! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :hug: