Musta tuntuu, että bb tiina on raskaana, sillä on ihan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ärsyttää, kun se ei kerro missään vaiheessa, että mikä tausta tässä raskausjutussa on. Että oisko tää positiivinen ylläri ylläri(ehkäisyä vai ei) vai onko he jopa yrittäny raskautta toden teolla. Niin, mullakin on paha tapa 3kk jämähtää klo. 22.00.......

Alkuperäinen kirjoittaja Niksu:
Ärsyttää, kun se ei kerro missään vaiheessa, että mikä tausta tässä raskausjutussa on. Että oisko tää positiivinen ylläri ylläri(ehkäisyä vai ei) vai onko he jopa yrittäny raskautta toden teolla. Niin, mullakin on paha tapa 3kk jämähtää klo. 22.00.......

No puheista päätellen ne on yrittäny lasta ja tiinan mies sanoi eilen, että tiina saattaa hyvinkin olla jo toisella kuulla! Ja koko ajan tiinakin on puhunu, että se ois tosi ihana juttu että ois raskaana, käsitin, että ovat yrittäneet...

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Niin vaikee sanoa, onko vaiko eikö..
Niin kauanko ne joutuivat eilen käsirautoja pitämään, saiko jonkun palkinnon sitten?

Se käsirauta juttu oli rangaistus.

Mihin se oli rangaistuksena? En oo vissiin niin hyvin seurannut..
Joutuiko kauankin pitämään niitä?

Extrassa puhuttiin että sulhanen kertoo raskauden olevan mahdollinen ja Tiina olis 2.kuulla. Ja Tiina sano itse että olis toivottu, mutta ens syksyn häät pitäis siirtää.

no onhan se sanonu että se olis tosi ilonen yllätys :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Niin vaikee sanoa, onko vaiko eikö..
Niin kauanko ne joutuivat eilen käsirautoja pitämään, saiko jonkun palkinnon sitten?

Se käsirauta juttu oli rangaistus.

Mihin se oli rangaistuksena? En oo vissiin niin hyvin seurannut..
Joutuiko kauankin pitämään niitä?

Kadi ja tiina puhuivayt nimeämisistä.
En tiiä kauanko joutuivat niitä pitämään.
Aika kornia, kun vessaankaan ei päässyt yksin.

:(

Mä olen aivan varma, että Tiina tiennyt jo taloon tullessaan olevansa raskaana. Ei ottanut mukaansa siteitä, tampooneja tms. Sitä paitsi epäili jo niin pian olevansa raskaana, muka menkat pari päivää myöhässä. Kyllähän ne nyt monellakin heittelee muutamia päiviä, etenkin jos ollut jännittäviä tapahtumia tai stressiä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen aivan varma, että Tiina tiennyt jo taloon tullessaan olevansa raskaana. Ei ottanut mukaansa siteitä, tampooneja tms. Sitä paitsi epäili jo niin pian olevansa raskaana, muka menkat pari päivää myöhässä. Kyllähän ne nyt monellakin heittelee muutamia päiviä, etenkin jos ollut jännittäviä tapahtumia tai stressiä

Eikös ne kuulu talon varustukseen? Muistelisin ainakin aiempina vuosina kuuluneen...siis kuukautissuojat.

Yhteistyössä