Musta tuntuu, että eräs mies pettyi ihan hulluna mun minitisseihin! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmis

Vieras
Tai siis, kukapa ei pettyisi, mutta... On pitänyt kyllä yhteyttä tämän tissien näkemisen jälkeenkin (oikeesti aika naurettavaa nyt kun näin kirjoittaa tätä..), mutta voikohan enää olla kiinnostunut samalla tavalla kuin aiemmin? Tai siis voiko minimaaliset tissit olla esteenä kiinnostukselle?

Tokihan se on minusta jo vaatteet päälläkin nähnyt, ettei mulla mitään daisareita ole, mutta kyllähän rintsikat hieman tekevät isomman näkösen poven. Vaikkakin paino sanalla hieman, niin silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmis:
Tai siis, kukapa ei pettyisi, mutta... On pitänyt kyllä yhteyttä tämän tissien näkemisen jälkeenkin (oikeesti aika naurettavaa nyt kun näin kirjoittaa tätä..), mutta voikohan enää olla kiinnostunut samalla tavalla kuin aiemmin? Tai siis voiko minimaaliset tissit olla esteenä kiinnostukselle?

Tokihan se on minusta jo vaatteet päälläkin nähnyt, ettei mulla mitään daisareita ole, mutta kyllähän rintsikat hieman tekevät isomman näkösen poven. Vaikkakin paino sanalla hieman, niin silti.

ei voi :attn:

Voihan se vähä olla pettynyt, mutta antaa sen asian olla loppupelissä toisarvoinen. Mun ex oli ainaki ihan tissihullu ja olis varmaan ollu pettynyt naiseen jolla on pienet tissit. Mutta ei antaisi sen mennä minkään muun edelle vaan tyytyisi siihen. Joten en usko että se paljon painaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
No jos on tissien vuoksi mennäkseen, antaa mennä vaan! Sellasella miehellä mitään tee.

Totta! Mutta harmillista, jos on ehtinyt ihastua toiseen kovasti ja tää häippäseekin sellaisen asian vuoksi, mihin en voi itse vaikuttaa (silikoneja en todellakaan laita).

Alkuperäinen kirjoittaja .:
en usko et tissit ratkasee ainakaa enää tos vaiheessa!

Mistäs tiedät jos nyt vasta oikein hullaantuikin...eikä oikein enää tiedä mitä tekisi...ja kuinka toimisi, ettei vain menettäisi...sellainen tekee varovaiseksi...enää ei kaikki olekaan niin helppoa ja kevyttä.

Jatkokysymys: Oletko imettänyt lastasi/lapsiasi?

Minulle joskus nuoruuden vuosina joku mies sanoi että onpa pienet, kun rintani näki. Meni vuosikausia kun rintojani nolostelin ja kaikenmaailman push upeja käytin, mutta sitten tapahtui käänne. Pienehköillä rinnoillani täysimetin lastani sen 6kk ja yhä imetän, lapsi pian 2. Tajusin viimein, että rinnoillani onnistuin tekemään sen, mitä niillä kuuluu tehdä! Eipä ole minun rinnat miehen lelu, enkä enää negatiivisia kommentteja kuuntele. Piste.

Eivät kaikki miehet ole kiinnostuneita rinnoista -ja joittenkin kiinnostus alkaa vasta myöhemmin. Esim. mies voi olla suhteen alussa ihastuneempi kumppaninsa peppuun ja kun iän ja raskauksien myötä rinnat kasvavat (jos kasvavat) niin huomaavat, ai -sulla onkin kivat rinnat. Jotkut pitävät pienistä rinnoista, itse ajattelin aina että omani ovat kauheat mieheni mielestä -kun hän kertoi pienenä pelänneensä yhden tädin isoja rintoja. Mutta yllätyksekseni hän on sanonut pitävänsä rinnoistani.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Jatkokysymys: Oletko imettänyt lastasi/lapsiasi?

Minulle joskus nuoruuden vuosina joku mies sanoi että onpa pienet, kun rintani näki. Meni vuosikausia kun rintojani nolostelin ja kaikenmaailman push upeja käytin, mutta sitten tapahtui käänne. Pienehköillä rinnoillani täysimetin lastani sen 6kk ja yhä imetän, lapsi pian 2. Tajusin viimein, että rinnoillani onnistuin tekemään sen, mitä niillä kuuluu tehdä! Eipä ole minun rinnat miehen lelu, enkä enää negatiivisia kommentteja kuuntele. Piste.

Olen. Mulle ei ole koskaan kukaan (luojan kiitos) sanonut, että onpa pienet tissit tai muutenkaan puhunut niiden koosta mitään, ja sinänsä olen itsevarma vaikka tisseillä en voikaan koreilla. Mutta kyllä se välillä kirpaisee, kun miettii, että entä jos, entä jos... Entä jos joku mies, johon olen ihastunut, ei haluakaan tällaista lautaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
en usko et tissit ratkasee ainakaa enää tos vaiheessa!

Mistäs tiedät jos nyt vasta oikein hullaantuikin...eikä oikein enää tiedä mitä tekisi...ja kuinka toimisi, ettei vain menettäisi...sellainen tekee varovaiseksi...enää ei kaikki olekaan niin helppoa ja kevyttä.

Oon samaa mieltä =) .

Alkuperäinen kirjoittaja mut:
mistä ees keksit ettei se niistä tykkäis??

No siis siitä, että olen nuorempana potenut paljonkin kriisejä näiden pikkuruisten tissieni vuoksi. Ja aina kun tapaan OIKEASTI kiinnostavan miehen, tuo nuoruuden kriisi pukkaa päälle, kun pelkään, että mitättömät tissini ovat este suhteelle tms.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
kaikki on varmaa iha hyvin. Pyydä se iltakahville :)

Pyytäisin, mutta sillä on töitä. Sovimme alustavasti näkevämme ensi viikolla. :) Ainakin siis sinänsä ihan lupaavaa, että mies oli halukas näkemään vielä... Ja on itse pitänyt yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Korianteri:
Eivät kaikki miehet ole kiinnostuneita rinnoista -ja joittenkin kiinnostus alkaa vasta myöhemmin. Esim. mies voi olla suhteen alussa ihastuneempi kumppaninsa peppuun ja kun iän ja raskauksien myötä rinnat kasvavat (jos kasvavat) niin huomaavat, ai -sulla onkin kivat rinnat. Jotkut pitävät pienistä rinnoista, itse ajattelin aina että omani ovat kauheat mieheni mielestä -kun hän kertoi pienenä pelänneensä yhden tädin isoja rintoja. Mutta yllätyksekseni hän on sanonut pitävänsä rinnoistani.

Mun miehelle taas jäi kauhea kammo mummonsa isoista rinnoista ja siksi aikuisena preferoi pienempiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Korianteri:

Mun miehelle taas jäi kauhea kammo mummonsa isoista rinnoista ja siksi aikuisena preferoi pienempiä :D

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Harmis:

Mistä niin päättelet?!

Ehkä se on vaan sun pään sisällä?

Opettavainen? tarina....

Hyvä ystäväni (olkoon vaikka simo) oli tavannu kapakassa jonkun tipusen. Ja ilta oli kehittynyt oikein mukavasti. Niinkin mukavasti, että Simo oli päättänyt seuraavana päivänä pyydellä tyttöä treffeille. Ja menivätpä vielä toisille ja kolmansille... Näytti jo hyvältä.

Sit eräänä aamuna ovikelloni soi ja sisään asteli masentuneen näköinen ja maansa myynyt mies. Kyselin, että mikäs nyt? Johon simo, että... "No me päästiin asiaan eilen illalla..." "No eiks se ollut jo vähän niinku aikakin?" "No oli juu. Mut et tajua millaisen järkytyksen mä koin, kun räpläsin sen rintsikat auki... Sieltä lävähti käsille joku hemmetin kananpalanen!"

Mua alkoi naurattaa.. "Ai sellainen silikoni täyte?" "No just sellanen!, ei kuule paljon napannut sen jälkeen..." "Ai oliko sillä pienet rinnat?" "Jooo.. mut ei siinä mitään vaik oliskin. Mut EI SAA NOIN HUIJATA MIESTÄ!"

Repesin nauramaan. "Voi raukkaa.." "No, miltä itestäs tuntuis, jos mies mainostais isoa housuissaan ja sitten saisit huomata, että siellä oli joku HK:n sininen ja todellisuudessa sillä onkin pikkurilli?"

Yhteistyössä