Musta tuntuu, että eräs mies pettyi ihan hulluna mun minitisseihin! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmis:
Tai siis, kukapa ei pettyisi, mutta... On pitänyt kyllä yhteyttä tämän tissien näkemisen jälkeenkin (oikeesti aika naurettavaa nyt kun näin kirjoittaa tätä..), mutta voikohan enää olla kiinnostunut samalla tavalla kuin aiemmin? Tai siis voiko minimaaliset tissit olla esteenä kiinnostukselle?

Tokihan se on minusta jo vaatteet päälläkin nähnyt, ettei mulla mitään daisareita ole, mutta kyllähän rintsikat hieman tekevät isomman näkösen poven. Vaikkakin paino sanalla hieman, niin silti.

Mistä niin päättelet?!

Ehkä se on vaan sun pään sisällä?

Niin, se luultavasti onkin vain mun pääni sisällä... Mut ei voi tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
... Mut ei voi tietää.

Kuva olis kiva.

Siten voin muodostaa lopullisen kantani asiaan. Yleensä suhtautumiseni näissä asioissa on kuitenkin erittäin myönteinen. Olen käsitellyt hellästi kouriintuntuviakin tapauksia.

Onhan aika surkeaa jos aikuisella naisella naisella on pienet tissit.

Ei se ole kuitenkaan ollut este millekään, miehiä on riittänyt.

Mutta asia vaivaa itseäni ja aion suurennuttaa rintani kunhan saan säästettyä tarpeeksi rahaa. Olen 23v nainen, 155cm ja 50kg, 65A.

voih,milloin me naiset olisimme tyytyväisiä omaan olemukseen? Miksi aina me saamme pohtia ja miettiä päämme puhki mikä ulkonäössämme on vikana, miksi aina nainen? Miksi olemme antaneet sellaisen vallan jollekin muulle, ettemme kelpaisi omana itsenämme, laihana, rehevänä, atleettisena tai naisellisena naisena? Naiseushan ei ole kiinni noista edellä mainituista esteettisistä seikoista, vaan naiseus on korvienvälissä, no ainakin minun mielestäni.

On ne rinnat sitten isot, pienet, sopivat tai jotain niiden väliltä, olemme naisia yhtäkaikki ja olkamme kuulkaa siskot siitä helvetin ylpeitä!

Voi miten kamalaa että joudut surra tällaista asiaa! Kuulostat herttaiselta ihmiseltä. Kyllä se mies tiesi jo vaatteet päällä millaiset rinnat sinulla ja yhä pitää yhteyttä, eli AIVAN satavarmasti pitää sinusta. Ainakin sinulla on kiinteät rinnat =). Ala iloita ihanasta itsestäsi.

sitä taas osaa olla onnellinen miehestä joka on tyytyväinen vaimoonsa,vaikka rinnat on suuret ja raskausarpien juovittamat ja painoakin on yli missinmittojen=) Ei oo miehen elämä helppoa mutta eipä tuo nurise=)

Meillä meni kuule IHAN TOISINPÄIN! Mies ei tykännyt mun isoista tisuista. Käytiin reffeillä ja sitten jossakin vaiheessa tilanteen kuumentuessa huomasin että se suorastaan vältti niiden hyväilemistä. Aewan erilainen kuin aikaisemmat tuttavuudet! :D Myönsi asian vasta jälkeenpäin, että ei tykännyt yhtään alussa mutta nyt sitä saa hakata piiskalla irti.

Näin ne asiat kuule muuttuu. Sinuna en olis yhtään huolissani.

Yhteistyössä