Musta tuntuu,että mä oon tosi huono ihminen ja viallinen=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainamasis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ainamasis

Vieras
Mulla on ollu 15-vuotiaasta asti paniikki/ahdistus,2012 kesällä hankin vasta alproxit.
Olen koulukiusattu ja näin lapsena paljon viinasta johtuvaa tappelua jne..
Astma ollu vuodesta -94 tai 9.. ja lapsena jo oireilin.Päätä särkee välillä ja käytän siihen panadolia.
On allergiaa,syön ajoittain duactia,avamys aina käytössä.
Helposti saan yskää,nuhaa,tulehduksia.
Kyttään kaikenlaisia kropan juttuja mm. korvissa kohisee,vinkuu,rahisee.
Leuat naksuu välillä.
Tuntuu,että mä sain jäännös erässä kropan itelleni...=(
Pitäis kuitenkin olla iloinen,että voin kulkea normaalisti ja opiskella,mutta mua vaan nää kaikki viat vaivaa....
Ihana mes on ja perhe.

Yritän myös syyä vitamiineja hedelmistä ym. Käytän melatoniinia ja verillaa..

Mullakin on vaivoja jos jonkinlaisia ja oon ollu koulukiusattukin. Mustakin usein tuntuu siltä, etten ole minkään arvoinen enkä yhtä hyvä kuin muut vaan kaikin tavoin epäonnistunut ja vääränlainen.

Mutta: Uskon Jeesukseen, joka kuoli meidän vajavaisten ihmisten puolesta ristillä. Minun ei tarvitse jäädä murehtimaan omaa huonouttani vaan saan turvautua Jumalaan ja luottaa, että Jeesuksen ristikuolema sovitti kaikki syntini, sairauteni ja vikani. On ihanaa ottaa vastaan Jumalan armo ja tuntea kelpaavansa Jumalalle Jeesuksen uhrikuoleman tähden pelastettuna. Se ihana armo on tarjolla jokaiselle, joka haluaa ottaa Jeesuksen vastaan omana Vapahtajanaan ja uskoo Hänen, Jumalan ainoan Pojan, kuolleen omien syntien tähden.

Yhteistyössä