G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naisen raivo::hug: Mä en voi sua auttaa koska mua seuraa ihan oma kummitus, on seurannut ihan lapsesta saakka eli mihin tahansa muutankin niin "se" löytää tiensä sinne. Sitä oppii elämään tuollaisen kanssa ihan sopuisasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tassutin:Sympatiat öisiä askelia ja outoja tuntemuksia yms. kokeneille!
Meillä vanha vanha 1700-luvulla rakennettu talo. Kaikenlaista aktiviteettia täällä kotona piisaa.
Lasten vedettävät soittorasiat soi ittekseen, valot sammuu itsekseen (kuuluu vielä katkaisimesta ääni), astiat kalahtelee keittiössä. Tyhjä vaatteenkuivatusteline, joka on ollut avattuna tukevasti lattialla, on itsekseen kaatunut nurin... Mies on herkempi näille jutuille, on kuullut askelia olohuoneessa ja samalla lattialaudat on narisseet. On nähnyt jonkun seisovan pari kertaa lähellään. :$
Aluksi pelkäsin nukkua kotona ilman että olisi ollut valot päällä joka huoneessa. Nyt on jotenkin tottunut asiaan ja nämä meiän asunnossa touhuavat ja vaeltelevat tyypit eivät vaikuta kovin vihamielisiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Naisen raivo::hug: Mä en voi sua auttaa koska mua seuraa ihan oma kummitus, on seurannut ihan lapsesta saakka eli mihin tahansa muutankin niin "se" löytää tiensä sinne. Sitä oppii elämään tuollaisen kanssa ihan sopuisasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tassutin:Sympatiat öisiä askelia ja outoja tuntemuksia yms. kokeneille!
Meillä vanha vanha 1700-luvulla rakennettu talo. Kaikenlaista aktiviteettia täällä kotona piisaa.
Lasten vedettävät soittorasiat soi ittekseen, valot sammuu itsekseen (kuuluu vielä katkaisimesta ääni), astiat kalahtelee keittiössä. Tyhjä vaatteenkuivatusteline, joka on ollut avattuna tukevasti lattialla, on itsekseen kaatunut nurin... Mies on herkempi näille jutuille, on kuullut askelia olohuoneessa ja samalla lattialaudat on narisseet. On nähnyt jonkun seisovan pari kertaa lähellään. :$
Aluksi pelkäsin nukkua kotona ilman että olisi ollut valot päällä joka huoneessa. Nyt on jotenkin tottunut asiaan ja nämä meiän asunnossa touhuavat ja vaeltelevat tyypit eivät vaikuta kovin vihamielisiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja fgd:Uskovatko näin monet ensimmäisenä johonkin henkimaailman juttuihin? Meilläkin lelut lähti päälle itsestään ja tavaroita tippui. Toki jos asiaa alkaa tarkastelemaan siitä kontekstista, että henkimaailmahan täällä mellastaa niin selitykset on tätä. Asioita voi kuitenkin miettiä myös toisesta vinkkelistä. Itse päädyin siihen, että on todennäköisempää, että esim. lelujen jouset jumittuu ja voivat lähteä käyntiin siksi itsestään jos vaikka pino leluja lelulaatikossa kaatuu kuin että meillä kummittelisi. talon rakenteet vaikuttavat siihen tuntuuko tärinä seinissä ja sitä kautta putoaako esineitä.
Jos elämä on tylsää ja ei ole pelkotiloihin vaipuvaa tyyppiä ei haamu intoilulla ole haittaa. Mutta jos ihminen jotenkin on sellainen, että alkaa tosissaan pelätä ja kadottaa realiteetit niin ei kannata ruokkia tälläisia ajatuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Harmittavin tunne tulee silloin kun tuntee selvästi, että yläkerran rappusia pitkin tulee joku ja se laskeutuu sängylle viereesi nukkumaan. Siitä en pidä, muuten mua ei henkien liikuskelu juuri haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pelästynyt:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Harmittavin tunne tulee silloin kun tuntee selvästi, että yläkerran rappusia pitkin tulee joku ja se laskeutuu sängylle viereesi nukkumaan. Siitä en pidä, muuten mua ei henkien liikuskelu juuri haittaa.
Hyi helvattu! Mulla kans kahdesti tuli joku yläkertaan (kuulu äänet ja tunsin sen myös). Eka kerralla istu viereen ja koski jalkaan, sano vielä nimenkin (Mä meinasin ihan oikeasti kuolla ei todellakaan ollut kivaa, vaan tosi pelottavaa). Sit toisella kerralla tuli vaan huoneeseen, käveli ees takas, yritin kattoa, mutta en saanut silmiä auki enkä päässyt nousemaan ylös kun joku paino alas. Ja siis hereillä olin kummallakin kerralla, vasta menossa nukkumaan niin että ehdin valot sammuttaa.
Muuten täällä kulkee joku, mutta se ei ole paha, katselee mitä me täällä tehdään, luulen, että se saattaa olla miehen isä.