Musta tuntuu että muut mun ikäset..

Tiimarinvihko

Aktiivinen jäsen
11.06.2009
5 650
1
36
Naantali
..on kauniita ja eläväisiä. Musta taas tuntuu että mä oon tällänen rupiskukkeli, henkistä ikää varmaan 80 vuotta.

Ja nyt joku varmasti sanoo, että mitäs tein lapset nuorena. No voin kertoa itseni tunties että mä en olis ainakaan yhtään kauniimpi vaikka oisin tehnyt lapset 5kymppisenä. Tuskin olisin eläväisempikään, kun oon luonteeltani peruslaiska.

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Voihan sitä olla vaikka kuinka eläväinen eikä lapset siihen vaikuta. Riipuu tietty mitä tuolla eläväisellä tarkotetaan tässä tapauksessa.
Onko sulla ennakoiva kolmenkympin kriisi menossa? :D

No ei munkaan mielestä, mutta joku kaksplussan mamma voi olla asiasta toista mieltä eikä se olis yhtään epätavanomaista täällä. Eläväisellä tarkoitan vaan ihmistä kuka on jotenkin täynnä elämää. Mä kun katson peiliin, niin takas kattoo joku väsyneen näkönen ihmisraunio. Ja henkisellä tasolla olo on vastaavanlainen.

Tällästä tällä kertaa. Sori vaan kaikille keitä tälläset marmatukset ärsyttää!

Varmaan jokasele tulee kasikymppinen olotila välillä, jopa niille lapsettomille. Täällä kaksplussalla on sitä paitsi ainoastaan täydellisiä mutseja, joilla on täydellisiä ipanoita, jotka ei ikinä tee mitään tuhmuuksia :whistle: Tai no.. ainakin osa :D
Sä vissiin tarttisit hiukka lomaa :hug:

Johtuisko siitä, että ne eläväiset 23-vuotiaat eivät ole kahden pienen lapsen yksinhuoltajia? Sulla on tällä hetkellä elämässäsi vaihe, jossa joudut keskittymään aika tiiviisti lapsiisi. Lapset kuitenkin kasvavat ja sulla jää aikaa muuhunkin kuin kodin ja perheen pyörittämiseen. Ja mitä tulee ulkonäköösi, niin siinä ei ole mitään vikaa.

mulla taas toisinpäin..

nyt joudun tunnustamaan et joskus kassalla kun katselen henkkareita niin ihminen joka on syntyny samana vuonna kuin minä on ulkoisesti jopa 10v vanhemman näkönen.. sit mietin et en kai mä oo noin "rupsahtanu".. :ashamed: sillä vaikka täytänkin 29v tänä vuonna miellän itseni aika nuoreksi.

Yhteistyössä