H
Harmis
Vieras
Huoh!!! Mustasukkaisuus on saanut minut valtaansa. Ja se on ihan kamalaa. Miehelläni on työkaveri, paljon nuorempi nainen jonka kanssa epäilen, että olis jotain peliä. En oikein tiedä miten päin olla ja olen jopa sortunut tutkimaan hiukan kännykkää, minkä johdosta tuunen voimakasta itseinhoa. Joitain viestejä oli lähetelty puolin ja toisin, mutta ihan vaan tavis asiaa, kuulumisia jne. Näitä viimeisiä en uskaltanut lukea, koska tiedän tän olevan niin väärin. Kaikki oikeestaan alkoi varmaan siitä, kun mies alkoi vahtia kännykkäänsä, eikä siihen saanut enää koskea niinkuin ennen kun luettiin toistemme viestit ja kaikki oli avointa. Siitä pikkuhiljaa on tunne vaan voimistunut. Olen tietysti piikitellyt pikkuisen aiheesta, mutta tällä viikolla otin asian puheeksi. Kerroin et olen mustis. En kylläkään uskaltanut kertoa puhelimen penkomisesta mitään. Olen nyt päättänyt että enää en piruile, koska sehän vain työntää miestä poispäin, mikä ei todellakaan ole toivottava suunta. Mies ei oikein osannut sanoa juuta eikä jaata, sanoi kuitenkin, ettei ole tehnyt mitään väärää. Miten ihmeessä saan tän ajatusmyllyn loppumaan? Ahistaa!!!