Mustasukkaisuuteni pilasi eilisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mustis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ongelma ei selvästikään ole sinun mustasukkaisuutesi vaan se että miehesi ei huomioi sinua. Et saa mieheltäsi huomiota joten tuntuu pahalta kun hän huomaa jonkun toisen naisen. Mielestäni teidän on ihan turha keskustella mustasukkaisuudestasi kun asian ydin on ihan jossain muualla. Tuo mustasukkaisuus on vain seurausta siitä, että sinua ei huomioida tarpeeksi suhteessanne. Kysy suoraan mieheltäsi miksi ei enää viehäty sinusta, ja voisitteko yhteistuuminen tehdä jotain asialle, miten saisitte seksielämän taas raiteilleen. Naisilla on tarve tuntue itsensä arvostetuksi, haluttavaksi ja kauniiksi miehensä silmissä.

Mustasukkaisuuden tunnetta ei aiheuta pelkästään toiset naiset ja niihin huomion kiinnittäminen vaan myös masturbointi, jota mieheni useasti harrastaa. Ei koskaan minun nähteni, mutta suihkussa käydessään joka kerta ja aina silloin kun en ole kotona (huomaan sen spermalta haisevista papereista roskiksessa).

Tiedän että masturbointi on yksi maailman luonnollisimmista asioista, mutta mieltäni kaihertaa se, että mieheni tekee sitä mieluummin vaikka voisi tyydyttää itsensä minunkin kanssani.

[QUOTE="vieras";27796682]Ongelma ei selvästikään ole sinun mustasukkaisuutesi vaan se että miehesi ei huomioi sinua. Et saa mieheltäsi huomiota joten tuntuu pahalta kun hän huomaa jonkun toisen naisen. Mielestäni teidän on ihan turha keskustella mustasukkaisuudestasi kun asian ydin on ihan jossain muualla. Tuo mustasukkaisuus on vain seurausta siitä, että sinua ei huomioida tarpeeksi suhteessanne. Kysy suoraan mieheltäsi miksi ei enää viehäty sinusta, ja voisitteko yhteistuuminen tehdä jotain asialle, miten saisitte seksielämän taas raiteilleen. Naisilla on tarve tuntue itsensä arvostetuksi, haluttavaksi ja kauniiksi miehensä silmissä.[/QUOTE]

Olemme keskustelleetkin asiasta. Olen kertonut hänelle, että seksi ei ole minulle pelkkää seksiä vaan sen kautta koen myös kelpaavani miehelle. Mieheni ei vain ole enää aikoihin halunnut keskustella syvällisiä aiheesta, koska sanoo keskustelun turhauttavan koska asiat eivät ole muuttuneet pitkälläkään tähtäimellä. Jotenkin itsestäni sitten tuntuu siltä, että enkai aikuista ihmistä patistamalla voi patistaakaan puhumaan koska aihe näyttäisi jollain tapaa olevan kielletty.

Ja vaikka nyt nuo keskustelut ovatkin jääneet vähemmälle niin olen sitä itse toimintaa lisännyt, että asiat myös alkaisivatkin muuttua. En ole mielestäni edes torjuva mieheäni kohtaan. Minulla on tapana myös kertoilla miehelleni kuinka tykkään suukotteleuista ja halauksista :)

Tosi kurja juttu. Et ole kuitenkaan ainut joka tällaista asiaa joutuu märehtimään. Olenhan minäkin samassa tilanteessa enkä kyllä tasan omasta vapaasta tahdostani :)

Ymmärsinkö oikein, että sinun miestäsi ei kiinnosta myöskään muut naiset ? Vai menikö juttu niin, että hän ei vain katsele muita naisia sinun aikana?

Minä olen miehelleni sanonut juurikin sitä, että ymmärtäisin häntä ja tilannettamme paremmin jos muutkaan naiset eivät herättäisi hänessä seksuaalisia tuntemuksia. Sittenhän me marssisimme tietysti lääkäriin. Mutta nyt emme voi marssia lääkäriinkään, koska miestäni kyllä himottaa muut naiset, mutta MINÄ en.

Ei kiinnosta muut häntä, himotan häntä. Nämä mustasukkaisuuden tunteet ilman syytä ovat vain kamalia. Onko järkeä olla yhdessä, ellei miehesi himoitse sinua?

Kurjaa..

Mä pidän 90% tuntemuksistani sisälläni, laivallaolo oli yhtä tuskaa, kun niitä vähäpukeisia naisia tuli vastaan kokoajan.

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön nyt;27796885:
Ei kiinnosta muut häntä, himotan häntä. Nämä mustasukkaisuuden tunteet ilman syytä ovat vain kamalia. Onko järkeä olla yhdessä, ellei miehesi himoitse sinua?

Kurjaa..

Mä pidän 90% tuntemuksistani sisälläni, laivallaolo oli yhtä tuskaa, kun niitä vähäpukeisia naisia tuli vastaan kokoajan.

Teillä on siis ihan tavallinen suhde, mutta sinua ärsyttää oma mustasukkaisuutesi. Oletko sitten huomannut vertailevasi itseäsi useasti muihin naisiin? Tai onko miehesi vertaillut sinua joskus muihin naisiin?

Kokeilepas sinä sitä, että mietit mustasukkaisuutesi tuntemuksia silloin kun mustasukkaisuutta et tunne. Kokeile silloin puhella pääsi sisällä järkipuhetta ja nimenomaan pohtia sitä, että onko siitä sinulle etua että koet itsesi mustasukkaiseksi. Järkipuheet oman pään sisällä juuri silloin kun mustasukkaisuusvyöry on päällänsä on ihan turhia. Sen olen itse hoksannut.

Vai tulisiko sinulla muuta harjoitusta mieleen, jolla me saisimme mustasukkaiset ajatukset karistettua? :D Se mustasukkaisuus vain on niin kovin energiaavievä tunnetila, että mielellään sen itsekin karistaisin.

Sulkekaa mies side silmillä johonkin pulloon tai pullostakin se voi nähdä jonkun. Miten olisi komero? Sieltä ei pääse kurkkimaan. Huokaus!!! Miten te jaksatte!?

Mies on valinnut sinut. Haluaa olla sinun kanssa ja sinä itkeskelet jotain pikkumustan silmäilyä. :O

No onhan tuossa ongelma, jos mies ei halua sinua. Miten te ajattelitte olla loppuelämänne? Ilman seksiä kokonaan? Jotenkin sain käsityksen, että olette vielä aika nuoria. Onko teillä lapsia? Ajattelitteko tehdä seksittömyydelle jotakin, joskus?

No onhan tuossa ongelma, jos mies ei halua sinua. Miten te ajattelitte olla loppuelämänne? Ilman seksiä kokonaan? Jotenkin sain käsityksen, että olette vielä aika nuoria. Onko teillä lapsia? Ajattelitteko tehdä seksittömyydelle jotakin, joskus?

Hyvän analyysin teit sillä olemme nuoria. Mieheni on 30 ja minä kohta kolmekymmentä. Meillä ei ole lapsia.

Minä olen itseäni koittanut virittää sekä sisäisesti että ulkoisesti. Lisäksi olen kiinnittänyt huomiota siihen että en koko aikaa jauhata asiasta ettei se jauhatus sitten stressaisi tätä seksittömyyttä vielä entisestään. Huomioin miestäni ja tykkäänkin antaa hänelle huomiota, mutta mies kokee että kipinä on sammunut.

Hän on kuitenkin kuuleman mukaan ihan onnellinenkin suhteessamme eikä haluaisi erotakaan. Hänelle käy se, että seksiä emme harrasta. Hän siis tyydyttää seksuaaliset tarpeensa jotain muuta kuin minun kauttani.

Hyvän analyysin teit sillä olemme nuoria. Mieheni on 30 ja minä kohta kolmekymmentä. Meillä ei ole lapsia.

Minä olen itseäni koittanut virittää sekä sisäisesti että ulkoisesti. Lisäksi olen kiinnittänyt huomiota siihen että en koko aikaa jauhata asiasta ettei se jauhatus sitten stressaisi tätä seksittömyyttä vielä entisestään. Huomioin miestäni ja tykkäänkin antaa hänelle huomiota, mutta mies kokee että kipinä on sammunut.

Hän on kuitenkin kuuleman mukaan ihan onnellinenkin suhteessamme eikä haluaisi erotakaan. Hänelle käy se, että seksiä emme harrasta. Hän siis tyydyttää seksuaaliset tarpeensa jotain muuta kuin minun kauttani.

Saatko sinä tyydytettyä seksuaaliset tarpeesi? Ongelmaa ei ole, mikäli molemmat ovat tyytyväisiä. Mutta nähdäkseni haluatte kovasi eri asioita: mies muita naisia ja sinä miestäsi. Teillä siis on isomman luokan ongelma. Se ratkeaa, mikäli sinä lopetat miehesi haluamisen.

Veikkaan, että jo viiden vuoden päästä sinä ihmettelet miksi oikein roikuit tuossa suhteessa.

*Muoks* Ja tämä ehkä kuulostaa karulta, mutta niin ihmettelee miehesikin.

Viimeksi muokattu:

En haluaisi olla rehellisyydessä liian suorasukainen, mutta en usko, että tuollainen järjestely sopii ikuisesti. Mies alkaa jossakin vaiheessa haluta jotakin toista. Ajattelitteko hankkia joskus lapsia? Mitenhän se onnistuu, jos seksiä ei ole? Minusta ansaitset ehdottomasti miehen, joka haluaa sinua - se on ihan selvä. Sinun kannattaisi ottaa asia keskusteluun. Seksittömyys, ei tämä mustasukkaisuus. Se on mielestäni sivuongelma. Toivon, ettei sinulle käy huonosti siinä, että panostat mieheen, joka ei tunnu panostavan suhteeseenne.

• Tykkää
Reactions: Neydan
Voih, ehkä kuvittelen sitten tulen kytevän vielä vaikka hiilloskin on todellisuudessa jo sammunut.

Olisiko kenelläkään kertoa minulle omaa tarinaansa erosta ja siitä, että siitä todella toipui vaikka luuli toisin? :)

Voih, ehkä kuvittelen sitten tulen kytevän vielä vaikka hiilloskin on todellisuudessa jo sammunut.

Olisiko kenelläkään kertoa minulle omaa tarinaansa erosta ja siitä, että siitä todella toipui vaikka luuli toisin? :)

No en minä tiedä, voihan miehesi vielä alkaa sinua himoitsemaan. Tuntuu kuitenkin aika epätodennäköiseltä.

Minä ite oo luullut etten oo riittävän vahva eroamaan, en osaa enää elää yksin, kuolen ikävään, olen niin riippuvainen, hän on paras ystäväni, kukaan ei tule enää rakastamaan minua kuten hän jne. Suhteessa ei sinällään ollut vikaa- se ei vain enää antanut minun elämääni mitään, ahdisti vain. Puoli vuotta psyykkasin itseäni kertomaan erotoiveista exälle. Kun päätös lopulta tuli tehtyä, kaikki oli yllättävän helppoa. Tottakai ikävöin, mutta samalla olin äärimmäisen helpottunut.

Ja vaikka kukaan ei koskaan tulekaan rakastamaan samoin kuin exä, en silti ole koskaan päätöstäni katunut.

Olen tullut siihen tulokseen, että eroan miehestäni. Menen muutaman päivän kuluttua kotiin (olen sukulaisillani kylästelemässä) ja otan asian viimeisen kerran esille.

Ehkä se niin menee, että vanhan jättäminen taakse avaa oven johonkin toiseen uuteen ja jopa parempaan. Tuli jotenkin varma olo tästä erosta. Enhän itse saa tästä mitään enää edes irti.

Kiitos vastanneille =)

• Tykkää
Reactions: Neydan

Yhteistyössä