mustasukkaisuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Mies on mustasukkainen minun vanhemmille, sisaruksille ja ystäville. Aina kun olen menossa tapaamaan esim. ystäviä. Pilaa mies sen vittuilullaan. Olen sanonut että tervetuloa mukaan. Mutta ei halua.....meidän pitäisi vain olla koko ajan kahdestaan. Sit mies jää kotiin ja esittää jotain marttyyriä monta päivä.

Ahdistaa ja ärsyttää tuollainen. Mies väittää että en aseta häntä ykköseksi. Mutta ei se niin ole, tarvin myös muita ihmissuhteita tai tulen hulluksi.

Olen miettinyt suhteemme tulevaisuutta kun en enään jaksa kuunella keljuilua menemisistäni joihin mies ei edes halua osallistua.

Ovatko muut parit muka aina yhdessä. Jos toinen ei halua lähteä jonnekkin, niin silloin ei lähdetä. Ehkä se joillekkin sopii mutta ei minulle. AHDISTAA!

Kun luin kirjoituksesi tajusin että saatat olla oikeassa. Alkoi naurattamaan ; )

Olen aikaisempia kirjoituksiasi lukiessa miettinyt oletko inhorealisti nainen vai mies?

meillä on samantyyppinen propleema.
Alun alkaen mies ei halunnut tutustua elämäni ihmisiin, sukulaisten tapaaminen oli tuskaa ja tervanjuontia, hyvin pian hän jättäytyi aina pois (halusi yleensä minunkin jäävän pois menosta). Sukulaiset katselivat pitkin hampain soffan nurkassa mököttävää miestä. Todella, jos ei häneltä erikseen kysytty, tämä oli hiljaa. !!!

Nyt on sitten niin, että kumpikin menee omat menot yksin. Minusta typerää, jotenkin perheemme ei ole ""kasvanut yhteen"".

Mies näyttää nauttivan omasta tilanteestaan. Menee harrastukset, sukulaistensa kanssa yhteys näyttää pelaavan. Minä en kuulu niihin kuvioihin.

Kuitenkaan en saisi käydä kuin mummoa moikkaamassa, muuten olen pettämässä (työpaikan saunaillat, pikkujoulut..)

Väsyttää.