mustat sukat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei heleijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei heleijaa

Vieras
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen vaan, missä joku nainen soittaa miehen kännyyn jonka on unohtanut kotiin, että kuinka herkästi itse reagoit siihen, jos joku sinulle tuntematon ihminen soittaa vaikka nyt sitten viikonloppuna puolisosi puhelimeen. Olen itse mies ja tuntuu vähän oudolta että ensimmäinen mieleen tuleva asia on pettäminen... no itsellä on sillä tavalla vähän kirjavaa suhderintamalla ja on kaksi lasta, mutta ei nyt ensimmäisenä tulisi mieleen että kun joku soittaa niin se on joku panokumppani.

Jos miehen puhelimeen soittaa joku, niin ihan silkasta uteliaisuudesta kysyn kuka se on. Jos siis tiedän, että joku minulle mitään sanomaton nainen soittaa. Ja on näin käynytkin joskus. En epäile mieheni pettävän, eikä mies epäile, että epäilen hänen pettävän. Kyllä se luottamus on suhteen perusta ja meillä ainakin toimii puolin ja toisin.

No en itse seuraa mieheni puhelinta, mutta välillä otti päähän enempikin kun tv-julkimoksi tuli samanniminen mies, mistä syystä sitten oma mieheni sai kaikenlaisia kyselyitä & ehdotuksia puhelimeensa öin & päivin (löytyi puhelinluettelosta). Mies näytti ne tusinat minullekin, osalle naurettiin yhdessä, mutta yhdelle törkeimmistä vastasin miehen puhelimesta (hän vieressä), jotta hoitaisi asiansa asiallisella tavalla, eikä kiusaisi viattomia (sanamuoto ei ihan näin nätti).

Yhteistyössä