Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Cothiksen lista on aika läheillä mun mieltymyksiä, siihen vois lisätä amorphis, Sentenced, children of bodom, suikkarit, rammstein, kotiteollisuus etc...
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Cothiksen lista on aika läheillä mun mieltymyksiä, siihen vois lisätä amorphis, Sentenced, children of bodom, suikkarit, rammstein, kotiteollisuus etc...
Kiitos mun listani jatkamisesta. Jatketaan sitä vielä Godsmackilla.. sit vielä Metallica. Ja RHCP, Pink Floyd, Led Zeppelin, Nirvana, Deftones, One Minute Silence............ :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Yö ehdottomasti =)
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Cothiksen lista on aika läheillä mun mieltymyksiä, siihen vois lisätä amorphis, Sentenced, children of bodom, suikkarit, rammstein, kotiteollisuus etc...
Kiitos mun listani jatkamisesta. Jatketaan sitä vielä Godsmackilla.. sit vielä Metallica. Ja RHCP, Pink Floyd, Led Zeppelin, Nirvana, Deftones, One Minute Silence............ :saint:![]()
Ja sä sit jatkoit mun listaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas: