mustavalkoiset julisteet tekstillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hann"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hann"

Vieras
Mistä vois ostaa sellaisia ihania julisteita tekstillä?
Esim. olen nähnyt sisustuslehdissä kuvia julisteista kehyksissä joissa on ollut mm. tälläinen teksti "every cloud has a silver lining"..
Mistähän sellaisia voisi hankkia.. Lisäksi kyselisin mitä luulette, että voisko kopioida ihan vaan törkeesti jonkun tekstin ja tehdä sen photoshopilla samanlaiseksi tai mieleisekseen (lähinnä tuo ihan samanlaiseksi kuin joku alkuperäinen), niin painaiskohan ne sen jossain liikkeessä, vai katsooko ne millasen kuvan tekee eikä paina, jos on plagiointi..?

Mutta siis lähinnä nyt noita linkkejä sivuille mistä niitä löytyy, ku koitin googletella, mutta tosi heikoin tuloksin..

[QUOTE="hann";27320007]Mistä vois ostaa sellaisia ihania julisteita tekstillä?
Esim. olen nähnyt sisustuslehdissä kuvia julisteista kehyksissä joissa on ollut mm. tälläinen teksti "every cloud has a silver lining"..
Mistähän sellaisia voisi hankkia.. Lisäksi kyselisin mitä luulette, että voisko kopioida ihan vaan törkeesti jonkun tekstin ja tehdä sen photoshopilla samanlaiseksi tai mieleisekseen (lähinnä tuo ihan samanlaiseksi kuin joku alkuperäinen), niin painaiskohan ne sen jossain liikkeessä, vai katsooko ne millasen kuvan tekee eikä paina, jos on plagiointi..?

Mutta siis lähinnä nyt noita linkkejä sivuille mistä niitä löytyy, ku koitin googletella, mutta tosi heikoin tuloksin..[/QUOTE]

Dekoro | Julisteet | Mustavalkoiset |

Walldesign - julisteita elämän kaikkiin hetkiin

mä en pidä mistään maisemista, maalaan kovasti itse, olen aina maalannut, mutta en ole koskaan yhden yhtään omaa tauluani seinälle laittanut..
jostain syystä pidän noista teksteistä..
kuten mustavalkoisuudesta..
mutta voinhan mä varmaan photoshopilla mieleisiäni värkätä, koska noissa ja aiemmin löytämissäni näkyi olevan ihan samoja tekstejä.. että tuskin niissä mitään sellasta on, että olisin plagioinu.. ja ulkoasu jne. on monissa samaa..
sais ainaki hiukkasen halvemmalla noita..

Oon tilannu tuolta walldesignista ja olin tosi tyytyväinen palveluun! Tilasin kastetaulun valokuvalla ja se on niin hieno tyttöni huoneessa. Ymmärsin että ne räätälöi aika pitkälle asiakkaan toivomusten mukaan, et jos sul on joku tietty teksti niin kysy jos ne voi tehd sellaisen. Mä kans mietin eka että olisin itse tehnyt julisteita mutta ku ei ole a3-printteriä ja jos tilaa esim ifolorilta niin a4:n valokuva on kuitenkin sen 10 euroo. Nii, ja ei mun kärsivälkisyys riittäis tuollasten taulujen tekemisee :)

Onnea etsintään! :)

Yhteistyössä