Musti ja Mirri ei kerro kuka valmisti myrkyllistä perunahiutaletta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannatta syöttää Hillsiä tai Royal Canin nappuloita niin ei tarvitse pelätä.
Mitenkä ajattelit että kerron koko Euroopalle että älkää varmuuden varalta käyttäkö mitään kissan tai koiranruokaa mikä sisältää hollantilaista perunahiutaletta? Kuten sanoin, olen huolissani muiden lemmikin omistajien lemmikkien puolesta, koska missään ei julkisesti ole kerrottu markkinoilla liikkuvasta myrkyllisestä perunahiutaleesta. Musti&mirri voisi asian tuoda julkisuuteen, mutta sen sijaan päättääkin tuhrita kätensä lopullisesti verellä.

En. Kyseinen myrkkyperunatuote ei ole elintarvikelaatuista vaan se on tehty rehu tuotantoa (eläinten ruokaa) varten. Olen huolissani muiden lemmikin omistajien puolesta, jotka mahdollisesti syöttävät tätä myrkkyperunaa lemmikeillensä.
Perunasta tulee myrkyllistä valossa. Vihertyessä ihan itsestään mut muut myrkyt imeytyy siihen maasta tai lisätään kuten itämisenestoaineet

Mitenkä ajattelit että kerron koko Euroopalle että älkää varmuuden varalta käyttäkö mitään kissan tai koiranruokaa mikä sisältää hollantilaista perunahiutaletta? Kuten sanoin, olen huolissani muiden lemmikin omistajien lemmikkien puolesta, koska missään ei julkisesti ole kerrottu markkinoilla liikkuvasta myrkyllisestä perunahiutaleesta. Musti&mirri voisi asian tuoda julkisuuteen, mutta sen sijaan päättääkin tuhrita kätensä lopullisesti verellä.
Luuletko ettei tieto kulje mediassa silmänräpäyksessä maailmalle. Usko nyt yritys on taatusti vetänyt vialliset tuotteet markkinoilta ihan kun Kinder munat joku aika sitten.

Hei olemme pitkään syöneet smaak herkkää eli kananmakuista pakastetta. Nyt olen erää josta koira voi huonosti eikä suostu enää edes syömään ellei joukossa jotain herkkua. Toista valmistuserää syö edelleen innolla. Tuotteeseen käytetään perunaa

Yhteistyössä