*mutinaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Oltiin eilen siellä synttäreillä. Mies joi ja mä olin kuskina. Koko kotimatkan sain kuulla neuvoja, miten pitää ajaa; milloin ajoin liian lähellä edellä olevaa, milloin liian pienellä vaihteella, milloin väärää reittiä. Mies käski ohittamaan bussin (ihan niin kuin en ois ite tajunntu sitä )Siis koko ajan jotain kitinää. Sit mies keksi matkalla, et hän kutsuu veljensä meille saunomaan. Joopa joo, mä sanoin että se ei käy ja piste. Sit tultiin kotiin ja mä lähdin viemään mummia kotiin. Sanoin miehelle, et odota mua ennen ku menet nukkumaan, ettet herätä kuopusta. No, tulin kotiin ja miesta ei näkynyt missään, oli kuitenkin mennyt sit nukkumaan. No, ei siinä mitään, koska ilmeisesti kuopus ei ollut herännyt. Mä pesin meikit ja hampaat ja menin sänkyyn. Kuopus heräsi syömään ja se söi ja söi ja söi. Mä nukahdin varmaan kahdelta. Yö meni ja aamu tuli, kuopus heräsi kahdeksan maissa. Vähän aikaan makoilin sängyssä, mutta nousin sitten lasten kanssa keittämään puuroa. Mies jäi nukkumaan. Mä tein itelleni leipää ja ajattelin sit hyvää hyvyyttäni tehdä miehelle samalla leivät odottamaan kunnes se herää. Mies heräsi äsken. Ensimmäinen kommenti oli "jaahas, sitä ollaan taas koneella". |O :headwall: :headwall: Helvetti, jos mies on saanut nukkua ja mä olen tehnyt sille leipääkin valmiiksi, niin musta silloin ei kuulu päästellä suustaan mitään tuollaista. Toinen kommentti, tai ei sitä kommentiksi voi sanoa, koska ei kohdistunut muhun: "Pitää varmaan juoda useemmin kun silloin näkee niin paljon unia" :o Siis oikeesti, onko se joku syy ryypätä, et näkee unia?? :o Mies ei juo kauhean usein, itse asiassa tosi harvoin. Mutta kun se juo, niin siitä tulee tosi ärsyttävä. Ja se menettää kontrollin ihan täysin. Se saattaa tehdä mitä vaan. Siis ei mitään väkivaltaista, vaan jotain tyhmää. Sen takia en kauheesti tykkää, et se juo paljon. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustelemassa:
Oisko noissa miehesi tokaisuissa voinut olla hiven ironiaa mukana? Itse en olisi ottanut niitä ollenkaan vakavasti =)

varmaan, mutta tässä tilanteessa olisi ollut parempi pitää vaan suunsa kiinni.