Jaa, että lapset ei voi olla äidin näköisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Puhuttiin eilen miehen kanssa meidän lapsien ulkonäöstä tai siis siitä kenen näköisiä ne on. Mä sanoin, et esikoinen on ainakin ihan sun näköinen, mut kuopus ei kyllä ole. Mies siihen sit totes, et ai, onko se kuopus sit postinkantajan näköinen? :headwall: :laugh:

Mä veikkasin ukon pikkuveljestä samaa kun ei oo yhtään isänsä näköinen eikä kyllä kenenkään muunkaan sukulaisen. Kysyin anopilta et eikös toi oo ihan teiän postinkantajan näkönen.. ? :whistle: Se ei ihan ymmärtäny mun huumoriani, josko siis olisi jotain perää tossa ajatuksessa ;)

Mua sitten ärsyttää toi postinkantaja vihjailu. Appiukko sitä harrastaa kun noi muksut on ihan erinäköset. Jos se tulis jonkun muun suusta niin ottasin huumorilla mut ei onnistu nyt. Sitäpaitti, mein postinkantaja on nainen.. :whistle:

Juu...anopin mielestä lapset on perinyt vain ja ainoastaan heidän suvun piirteitä...minulta ei mitään....Vaikka tosiasiassa on ihan selkeästi tiettyjä minun iirteitä...esim. hiukset. =)

Meillä esikoinen on ihan samannäköinen kun minä pikkulikkana. Monet luulee tuossa seinällä olevia mun lapsuuskuvia tytön kuviksi, neiti ittekin monesti miettii että kumpiko se taas tuossa onkaan...
Poika taas on niin isänsä kuva, että kun mies meni syksyllä kerran hakemaan poikaa päiväkodista, ja tädit ei olleet miestä ennen tavanneet, niin sanoivat mulle myöhemmin että ei ollut kyllä epäilystä kenen isä on, kun ovat niin samannäköiset :D Itte siinä sanoin että no onhan se hyvä ettei oo ainakaan postinkantajan näkönen :whistle:

meillä 4 lasta ja noi 3 on samannäköisiä mut yks ihan erinäköinen... mutta kun se on kaksonen ton toisen kanssa niin kai se siittäjä sitten on kaikilla sama.. (meni vaikeesti)

no just. Meidän lapset on ihan hassun näkösiä. Jos joku ihminen ei ole nähnyt isää niin sanoo että ihan minun näkösiä kaikki. Sitten kun ovat nähneet isän niin sanovat että ihan isän näkösiä. Ollaanko sitte miehen kanssa vähän samannäkösiä.. :whistle:

Kaikista paras kun pikku kakkonen synty ja lähetin siitä kuvan kaverille, niin se sanoi, että sillä on minun silmät. minä siihen nolona, että voi hitsit, ja minä kun olen miettiny että mistä ihmeestä se on periny noin kauniit silmät... :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Puhuttiin eilen miehen kanssa meidän lapsien ulkonäöstä tai siis siitä kenen näköisiä ne on. Mä sanoin, et esikoinen on ainakin ihan sun näköinen, mut kuopus ei kyllä ole. Mies siihen sit totes, et ai, onko se kuopus sit postinkantajan näköinen? :headwall: :laugh:

Heh, meilläki esikoinen on isänsä näkönen ja kuopus postinkantajan näkönen... (tosin minä jaan meille postin!)

Yhteistyössä