Mutsi aivotäräytti siskoni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Jos ei syö pyörtyy ja kun pyörtyy saa aivotärähdyksen ja lukuisia tikkejä pollaansa.

Ja mutsin vika, sanoi sisko. Äite mokoma oli reissussa viikon, eikä siskon (30+ v.) voinut käydä ruokatunnilla äidin luona syömässä, vaan vetäisi kebabin tms päivisin ja menetti ruokahalunsa. Ja sitten kävi noin. :/

Äidin vika, totta kai.

Miten sitten suu pannaan, kun mama ja papa lähtevät Malesiaan ja Indonesiaan matkalle? :saint:

Pitäisikö sun siskosi kattoa peiliin ja miettiä olisiko aikuistumisen aika? :whistle: :laugh: Melkoisen noloa väittää tuollaista....mä en ikinä kehtaisi tuollaista väittää! :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pitäisikö sun siskosi kattoa peiliin ja miettiä olisiko aikuistumisen aika? :whistle: :laugh: Melkoisen noloa väittää tuollaista....mä en ikinä kehtaisi tuollaista väittää! :laugh: :laugh:

Meistä se oli hemmetin hyvä vitsi... syyttää äitiä siitä, että siskoni ei ollut muistanut syödä kunnolla. :D Varsinkin, kun sisko on sosiaalitantta.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Meistä se oli hemmetin hyvä vitsi... syyttää äitiä siitä, että siskoni ei ollut muistanut syödä kunnolla. :D Varsinkin, kun sisko on sosiaalitantta.

Mutsis kannattaa sitte varautua lastensuojelun yhteydenottoon :) :D

Yhteistyössä