mutta eihän mulla ole takkia!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääääkkkkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääääkkkkk

Vieras
nyt sen vasta tajusin!!!!

meillä huomena pikkujoulut ja olen jo valinnut vaatteet:

mustat sukkahousut, kultakimalteinen mustapohjainen puolihame, musta vartalonmyötäinen neule jonka päälle 3/4 hihallinen paksu neuletakki.
avot, ei ongelmaa.

mutta toi neuletakki on niin paksu ettei mahdu takin alle!! ja kun ulkona on noin liukasta, niin myös ne mun saapikkaat alkaa epäilyttää kun ne on ihan tasapohjaiset vailla yhtäkään uraa......

APUAAAAAAAAAAAAAAAAAA *hakkaa päätä seinään ja kiroaa talvea!!*

toinen vaihtoehto olis mun toiset saappaat, ne on mustat ja niissä on kiilapohja ja sellaset remmit menee siin varressa "sikinsokin", mutta ne on jotenkin kauhean mohlon näköiset hameen kanssa.....

ja ilman sitä villatakkia mä en tarkene!!

voi käsi!!
ja mulla ei muuta oikein ole kun toi vaatekaappi on aika kesäinen, en kertakaikkiaan omista talvipaitoja mitkä olis juhlavia..... voi räkä.
(elloksella kyllä tilaus vetämässä, mutta tulee vasta ens viikolla...)

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
otat sen jakun käsivarrelle ja laitat takin päälle, jos ulkona pitää oikein ola. Jos vaan kipaiset autoon, niin jätä koko takki pois.

siis mä en tarkene ilman sitä paksua neuletta, enkä pelkästään sillä ilman takkia..

todennäköisesti tulee käveltyä kuppilaan sieltä ja matkaa sen verran että ehtii kyllä kylmä tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
otat sen jakun käsivarrelle ja laitat takin päälle, jos ulkona pitää oikein ola. Jos vaan kipaiset autoon, niin jätä koko takki pois.

siis mä en tarkene ilman sitä paksua neuletta, enkä pelkästään sillä ilman takkia..

todennäköisesti tulee käveltyä kuppilaan sieltä ja matkaa sen verran että ehtii kyllä kylmä tulla.

Höh, mä meinasin, että et tarkene juhlissa ilman sitä neuletta. Laita takin päälle joku iso saali/huivi lämmittämään, jos et tarvi neuletta sisällä.

toi shaali oliskin jees sit kun ulos lähtee....
kyllä mä sisällä ja baarissa tarkenen, mutta ne kävelymatkat kuppilaan ja kuppilasta kotiin...
tosin mulla ei ole kun harmaa villashaali... kuinka idioottia olis laittaa niin et heitän takin sen neuleen päälle ja siihen viel ruskean pontchon.. äh, ei näytä hyvältä..
hitsi kun en pääse nyt sovitteleen kun muksu nukkuu ja ainoa peili on makkarissa....

voi paska..
lapsi nyt sitten yskii ja röhii unissaan ja tuntu aika lämpöseltä.. toivottavasti on unilämpöä, mä olen niin odottanut noita pikkujouluja!!
tietenkin mulle lapsen terveys ja hyvinvointi on ykkössijalla ja jos niin käy, että lapsi tulee kipeäksi, niin toki on sitten kotona hyvässä hoidossa, mutta kyllä olen sitten pettynyt jos ne pikkujoulut menee ohi..

Yhteistyössä