Mutta missä on Milanna??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapuuwa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapuuwa

Vieras
Oli jotenkin vähän sellainen olo, että jotain puuttuu... Kunnes tajusin: Venakko Milanna ei ole vielä tänään julkaissut YHDEN AINUTTA "itse tein hame/paita/tyyny ja lapseni 1 v rakensi lentokoneen"-huomionhakuketjua!

Oon ollut täällä nyt, öö, 8 minuuttia. Yleensä mulla on tapana selata läpi päivän otsikot. Ja kantsiskohan sun keksiä jotain muuta tekemsitä kuin kommentoida ketjua, johon sulla ei ole mitään panosta annettavaksi? Taisi kalikka kalahtaa itseesi :laugh:

[QUOTE="vieras";25197779]Jos vaikka on ostoksilla siellä askarteluliikkeessä, että voi tehdä paljon lisää itse.[/QUOTE]

Aivan, kyllähän niiden juttujen tekemiseen menee aikaa. Ehkä sitten illemmalla tulee 10 aloitusta tunnissa :)

Oon ollut täällä nyt, öö, 8 minuuttia. Yleensä mulla on tapana selata läpi päivän otsikot. Ja kantsiskohan sun keksiä jotain muuta tekemsitä kuin kommentoida ketjua, johon sulla ei ole mitään panosta annettavaksi? Taisi kalikka kalahtaa itseesi :laugh:

No sinäpä sitten tarkkaan olet kaikki otsikot käynyt läpi... ;) Voi hitsiläinen, tuliko ihan tylsää, kun ei ollut mitään jänniä milannan ketjuja nuuskittavaksi?

[QUOTE="vieras";25197878]Ei puutu. Huvittaa vaan kun ihmiset narisee sen perään, ettei milanna ole täällä. Sitten kun on, niin käydään joukolla kauhistelemaan ja päivittelemään... :D :D[/QUOTE]

no kannattaa huomioida sellainen seikka ettei ne puolin ja toisin narisijat todennäköisesti oo samoja tyyppejä. tai sit joillakin on jakautunut persoonallisuus. mut uskaliaasti veikkaisin että tätä palstaa lukee useampi kuin noin neljä ihmistä, joten luultavasti kirjoittajatkin on eri tyyppejä.

[QUOTE="vieras";25197914]Minusta sinun aloituksesi kuului siihen narisijoiden joukkoon. :)[/QUOTE]

No mutta toi sun luulosi johtuukin siitä, ettet ollut paikalla kun sarkasminymmärrystä ja/tai lukutaitoa jaettiin. Niih.

Yhteistyössä